جدا از باخت مقابل الدحیل، مهم ترین اتفاق دیدار پرسپولیس مقابل نماینده قطر به پرتاب بطری و هو شدن بازیکنان و سرمربی پرسپولیس بود. هواداران پرسپولیس در اقدامی عجیب علیه مدیریت، کادرفنی و بازیکنان (به غیر از بیرانوند) شعار دادند و البته به سمت آن ها بطری هم پرت کردند. هواداران پرسپولیس آنقدر از اتفاقات […]

- گل‌محمدی قبلا هم در پرسپولیس هو شده بود!

جدا از باخت مقابل الدحیل، مهم ترین اتفاق دیدار پرسپولیس مقابل نماینده قطر به پرتاب بطری و هو شدن بازیکنان و سرمربی پرسپولیس بود. هواداران پرسپولیس در اقدامی عجیب علیه مدیریت، کادرفنی و بازیکنان (به غیر از بیرانوند) شعار دادند و البته به سمت آن ها بطری هم پرت کردند. هواداران پرسپولیس آنقدر از اتفاقات بازی با الدحیل عصبانی بودند که چشمشان را روی همه موفقیت ها و افتخارات چند سال اخیر بستند و دست به چنین رفتاری زدند.

گل محمدی بارها در بازی با الدحیل با شعار حیا کن، رها کن مواجه شد که اصلا انتظارش را نداشت. با این حال یحیی قبلا هم در پرسپولیس با چنین انتقاداتی روبرو شده بود. او دو فصل قبل وقتی تیمش در لیگ خوب نتیجه نمی‌گرفت، در جام حذفی مغلوب و آن هم جلوی چشم چند هزار پرسپولیسی مقابل آلومینیوم شکست خورد و از گردونه رقابت ها کنار رفت. بعد از آن بازی عده‌ای از هواداران به شدت علیه یحیی شعار دادند و خواستار جدایی او از پرسپولیس شدند.

فصل قبل بار دیگر این اتفاق رخ داد. چند نتیجه ضعیف باعث شده بود تا یحیی به شدت تحت فشار قرار بگیرد. بازی با هوادار فرصت خوبی بود که پرسپولیسی ها با یک برد خانگی به شرایط ایده آل برگردند. با این حال پرسپولیس در یک بازی پر انتقاد مغلوب هوادار شد تا صدای هواداران شاکی پرسپولیس در بیاید. آن ها بعضی از بازیکنان را با برف زدند و علیه یحیی گل محمدی هم شعار دادند. حالا یحیی دوباره در وضعیتی مشابه قرار گرفته و تنها پیروزی در چند بازی از جمله دربی حساس پیش رو می‌تواند او را از این وضعیت خارج کند.

منبع: خبـر ورزشی