یورگن کلوپ سرمربی لیورپول برنامه ای برای خرید مدافع وسط جدید بابت جانشینی جوئل ماتیپ مدافع مصدوم تیمش ندارد. ماتیپ برزیلی کل فصل را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست داد و این یعنی کلوپ حالا پنج بازیکن اصلی خود را در اختیار ندارد: دیوگو ژوتا، اندی روبرتسون، تیاگو الکانتارا و استفان بایچتیچ. ضمن […]

فوتبال انگلیس, لیورپول, مدافع فوتبال - هیچ مدافع میانی خوبی در بازار نیست!

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول برنامه ای برای خرید مدافع وسط جدید بابت جانشینی جوئل ماتیپ مدافع مصدوم تیمش ندارد.

ماتیپ برزیلی کل فصل را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست داد و این یعنی کلوپ حالا پنج بازیکن اصلی خود را در اختیار ندارد: دیوگو ژوتا، اندی روبرتسون، تیاگو الکانتارا و استفان بایچتیچ. ضمن اینکه الکسیس مک‌آلیستر هافبک آرژانتین سرخهای آنفیلد نیز وضعیت مشخصی برای بازی روز شنبه مقابل کریستال پالاس ندارد.

در مرکز خط دفاعی، کلوپ بازیکنانی مثل ویرجیل فان دایک و ایبراهیما کونات، جو گومز و ژارل کوانسا ۲۰ ساله را در اختیار دارد و معتقد است که این بازیکنان برای ادامه دادن در این فصل کافی هستند البته به شرط اینکه دوباره با مصدومیتی جدید در تیمش مواجه نشود.

کلوپ اعتقاد دارد رقبای این تیم در نقل و انتقالات کریسمس مدافع آخر بزرگی را از دست نمی دهند که لیورپول بتواند آن را بخرد و به همین دلیل روی سرمایه‌های فعلی تیمش حساب می کند.

سرمربی لیورپول گفت: «همه در مورد اینکه ما بازیکن نیاز داریم حرف می زنند اما تیمهای دیگر هزینه می کنند و برای این کار هم باید بازیکن مناسب وجود داشته باشد. شما بگویید کدام باشگاه بزرگی حاضر است یک مدافع میانی برجسته را از دست بدهد یا یک هافبک بزرگ را. اینکه جوئل مدت طولانی کنار ما نیست خبر خیلی بدی است اما هنوز چهار مدافع میانی داریم که این کاملا خوب است. تا جایی که بتوانیم با این چهار بازیکن ادامه دهیم اوضاع خوب است، اما اگر یکی از آنها مصدوم شود اوضاع سخت‌تر می‌شود.»

بیشتر بخوانید: دعوای کلوپ و مجری آمازون روی آنتن زنده/ کلوپ خطاب به مجری: شما نادان هستید!

منبع: خبـر ورزشی