پنالتی گرفته‌شده بدون VAR ردشد!
پنالتی گرفته‌شده بدون VAR ردشد!

طرفداری نوشت: در نیمه دوم بازی نفت آبادان و آلومینیوم در دقیقه ۵۵ داور برخورد مشکوک یونس اکبرپور و یوسف وکیا را پنالتی تشخیص داد و به صراحت نقطه پنالتی را به سود آلومینیوم نشان داد. پس از اعلام این پنالتی حواشی عجیبی در تختی آبادان شروع شد. ابتدا نیمکت دو تیم با هم درگیر […]

اتفاق جنجالی در آبادان: پنالتی گرفته‌شده بدون VAR ردشد!

طرفداری نوشت: در نیمه دوم بازی نفت آبادان و آلومینیوم در دقیقه ۵۵ داور برخورد مشکوک یونس اکبرپور و یوسف وکیا را پنالتی تشخیص داد و به صراحت نقطه پنالتی را به سود آلومینیوم نشان داد.

پس از اعلام این پنالتی حواشی عجیبی در تختی آبادان شروع شد. ابتدا نیمکت دو تیم با هم درگیر شدند و سپس سکوها شروع به اعتراض و فحاشی به داور کردند.

برخی از هواداران نفت آبادان به داخل زمین آمدند تا اعتراض شان به داور را نشان دهند که نیروهای امنیتی آنها را به سکوها برگرداندند.

داور هم دو مربی را اخراج کرد تا قائله ختم به خیر شود اما تصمیم عجیب تر و جنجالی تر زمانی اتفاق افتاد که داور به دستور ناظر داوری بازی، پنالتی آلومینیوم را برگرداند و اعلام کرد خطایی صورت نگرفته است!

این تصمیم در حالی گرفته شد که در لیگ برتر ایران VAR وجود ندارد و خداداد افشاریان با بازبینی صحنه مشکوک پنالتی از روی تلویزیون، تشخیص داد خطا صورت نگرفته و به داور دستور داد پنالتی را برگرداند! اتفاق عجیبی که فقط در لیگ برتر ایران شاهد آن هستیم.

منبع: اطلاعات انلاین