وقتی بازی مساوی می‌شود حرفی برای گفتن نمی‌ماند
وقتی بازی مساوی می‌شود حرفی برای گفتن نمی‌ماند

رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از تساوی بدون گل مقابل ذوب آهن در نشست خبری گفت: در بازی امروز مقابل تیم فوق‌العاده خوب ذوب آهن موقعیت زیادی نداشتیم و باید به تیم حریف تبریک بگویم که مهره و ساختار خوبی دارند. او ادامه داد: به تیم خودم هم تبریک می‌گویم که کنترل بازی […]

- وقتی بازی مساوی می‌شود حرفی برای گفتن نمی‌ماند

رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از تساوی بدون گل مقابل ذوب آهن در نشست خبری گفت: در بازی امروز مقابل تیم فوق‌العاده خوب ذوب آهن موقعیت زیادی نداشتیم و باید به تیم حریف تبریک بگویم که مهره و ساختار خوبی دارند.

او ادامه داد: به تیم خودم هم تبریک می‌گویم که کنترل بازی را در اختیار داشتیم، ولی باید تغییر نگرش ایجاد کنیم. هنوز به این مرز نرسیده‌ایم و تلاش می‌کنیم تا به یک جایگاه خوب برسیم. انتظارات من در این بازی از بازیکنان بیشتر بود و مساوی شد. بازی وقتی مساوی می‌شود حرفی برای گفتن نمی‌ماند. تماشاگران دوست دارند که گل ببینند. خوشحالم که پس از چندین بازی توانستیم گل نخوریم و امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانیم به گل هم برسیم.

سرمربی پیکان درباره پتانسیل تیمش و مشکل گلزنی پیکان عنوان کرد: مقوله گلزنی یک چیز ذاتی است و باید آن را پرورش بدهیم. بازیکنان ما بسیار پرتلاش هستند و در چند جلسه گذشته تمرین، کار‌های اختصاصی انجام دادیم. زمان بیشتری می‌خواهیم که بعضی از عادت‌ها را ترک کنند و عادت‌های جدید بسازیم. بازیکنان ما جوان هستند و یک مقدار تحت تاثیر قرار می‌گیرند.

او ادامه داد: سه بازی تا نیم‌فصل داریم و باید تیم را به شرایط نرمال برسانیم. دو مدافع وسط ما مصدومیت طولانی مدت دارند و باید از بازیکنانی که تخصصی در این پست ندارند استفاده کنیم. مجبوریم در این سه بازی هم به این شکل پیش برویم. تیم ما پیشرفت خوبی داشته و امیدواریم که در بازی‌های بعدی هم نمایش خوبی داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران