به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، عبدالله ویسی پس از شکست ۲ بر یک نفت آبادان مقابل آلومینیوم اراک در نشست خبری اظهار داشت: یک بازی تنش را شاهد بودیم و مصمم بودیم که این مسابقه را ببریم و اولین برد خانگی مان را مقابل هواداران مان جشن بگیریم. اینکه در خانه گل اول […]

 

فوتبال - هدفمان برد و جشن خانگی بود

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، عبدالله ویسی پس از شکست ۲ بر یک نفت آبادان مقابل آلومینیوم اراک در نشست خبری اظهار داشت: یک بازی تنش را شاهد بودیم و مصمم بودیم که این مسابقه را ببریم و اولین برد خانگی مان را مقابل هواداران مان جشن بگیریم. اینکه در خانه گل اول را بخورید بازگشت به بازی خیلی سخت است، اما خوب بازگشتیم و گل مساوی را زدیم، اما متاسفانه ۱۰ نفره شدن تیم مان را مثل آوار به پایین ریخت.

وی در مورد اینکه وقتی برد می‌آورید لیگ تعطیل می‌شود و وقفه چقدر در کار شما تاثیر دارد، گفت: وقتی تعطیل می‌شود برای همه است و دوباره باید بدنسازی کنیم و این خیلی برنامه بدی است. نمی‌خواهم بگویم، چون تعطیل بودیم نتوانستیم برد بیاوریم، اما برنامه ریزی خوب نیست. اینکه در خانه خودمان هم بخواهیم به پیروزی برسیم، خیلی استرس و فشار می‌آورد. این اتفاق در سال‌های قبل هم بوده، اما با یک برد می‌توانیم به شرایط آرمانی مان برسیم.

سرمربی نفت آبادان در مورد اینکه برای نیم فصل تیم تان را تقویت می‌کنید یا خیر، گفت: پول نداریم. این نوع امتیاز گرفتن ما برای رده‌های یازدهم و خوب است و سقوط نمی‌کنیم. اینکه بخواهیم در استرس برویم، برزخ است. یا تکلیف مان روشن شود و در بهشت باشیم و یا باید دست و بزنیم که به جهنم نیفتیم. ما الان در جهنم نیستیم. بسیار محکم و استوار این حرف را می‌زنم. نیمکت ما خیلی جوان است و دست و پایم می‌لرزد که تعویض کنم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا