روز بازی با پرسپولیس آینده فولاد را پیش‌بینی می‌کردم
روز بازی با پرسپولیس آینده فولاد را پیش‌بینی می‌کردم

ورزش سه نوشت: جواد نکونام یک نشست مطبوعاتی را به احترام خبرنگاران خوزستانی در هتل محل اقامت آبی‌ها برگزار کرد و پاسخگوی سوالات آنها بود. مهمترین محورهای اظهارات نکونام را می خوانید: *خیلی خوشحالم که شما خبرنگاران عزیز را اینجا می‌بینم، چهار سال روزهای خوبی را کنار هم داشتیم. بردها و باخت‌هایی را تجربه کردیم […]

فولاد خوزستان. فوتبال .جواد نکونام .پرسپولیس - روز بازی با پرسپولیس آینده فولاد را پیش‌بینی می‌کردم

ورزش سه نوشت: جواد نکونام یک نشست مطبوعاتی را به احترام خبرنگاران خوزستانی در هتل محل اقامت آبی‌ها برگزار کرد و پاسخگوی سوالات آنها بود.

مهمترین محورهای اظهارات نکونام را می خوانید:

*خیلی خوشحالم که شما خبرنگاران عزیز را اینجا می‌بینم، چهار سال روزهای خوبی را کنار هم داشتیم. بردها و باخت‌هایی را تجربه کردیم که البته فکر می‌کنم در استادیوم خودمان شکست‌هایمان خیلی کمتر بود. روزهای خوب و شیرین زیادی را داشتیم، خوشحالم که شما عزیزان را دوباره می‌بینم.

*درباره بازی باید بگویم که شناخت کافی از تیم فولاد داریم، زمان لازم نیز داشتم تا حریف را آنالیز کنیم. علی رغم میل باطنی ما، وقفه‌هایی در لیگ رخ می‌دهد و این باعث شد از فولاد آنالیز خوبی داشته باشیم و تمرینات خوبی را سپری کردیم. مهمتر از آن، با بازیکنانی که اینجا هستند، کار کرده‌ام و شناخت خوبی از تیم فولاد دارم. امیدوارم که فردا یک بازی خوبی را انجام دهیم و ان شاالله دست پر از زمین خارج شویم.

*در مورد شرایط فعلی فولاد بعد از خودم، اصلا صحبتی نمی‌کنم. چون حرفه‌ای نیست، این تیم سرمربی و مدیریت دارد و قطعا بهترین تصمیم را برای باشگاه می‌گیرند. در مورد حضور خودم باید بگویم اگر خاطرتان باشد، بعد از اینکه تیم سوم شد و قهرمان حذفی شدیم، من را از فولاد گذاشتند کنار و دوباره برگشتم و توانستیم هم آسیا و هم سوپرکاپ را به دست بیاوریم و به این مهم دست یابیم.

اینکه اتفاقاتی که الآن رخ می‌دهد، خیلی مختصر و کوتاه می‌گویم و نقطه می‌گذارم و تمامش می کنم. آن روزیکه ما در اهواز با پرسپولیس بازی داشتیم، من آن زمان پیش بینی می‌کردم که می خواهند برای تیم چه اتفاقاتی رقم بزنند. نقطه!

*استقبال هواداران؟ هواداران همه جا برای ما سنگ تمام می‌گذارند و از آن‌ها ممنون هستیم. می‌دانستیم که در خوزستان شاید از همه جا استقبال بیشتر باشد. این وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند و همه ما باید با کار و تمرکز بیشتر این محبت‌شان را در زمین جبران کنیم.

*صحبت های مارتینز مبنی بر شناخت از نکونام و سبکی شبیه به سبک نکو؟ من به آقای مارتینز سرمربی فولاد خوزستان برای حضور در فوتبال ایران خیر مقدم می‌گویم. وقتی من فوتبال بازی می‌کردم، ایشان سرمربی بودند و خوشحالم که مربی لالیگایی در فوتبال ما هستند. فوتبال ایران و اسپانیا فرق می‌کند؛ خصلت بازیکنان، لیگ ایران  و شرایطی که اینجا است کاملا فرق می‌کند. امیدوارم فردا بازیکنان ما با تمرکز کامل وارد زمین شوند و بتوانیم نهایت استفاده را ببریم و دست پر از زمین خارج شویم.

منبع: اطلاعات انلاین