یحیی در روزی قید نبیل باهویی را زد که شهاب زاهدی را هم به دلیل محرومیت ندارد و در واقع باید بدون مهاجم تخصصی به مصاف هوادار برود. او بازیکنانی چون عالیشاه و عمری را به نبیل ترجیح می‌دهد تا غیرمستقیم به باشگاه بگوید که مخالف جذب باهویی بود، هست و خواهد بود. پرسپولیس آخرین […]

فوتبال - پیام غیرمستقیم گل‌محمدی به باشگاه پرسپولیس

یحیی در روزی قید نبیل باهویی را زد که شهاب زاهدی را هم به دلیل محرومیت ندارد و در واقع باید بدون مهاجم تخصصی به مصاف هوادار برود. او بازیکنانی چون عالیشاه و عمری را به نبیل ترجیح می‌دهد تا غیرمستقیم به باشگاه بگوید که مخالف جذب باهویی بود، هست و خواهد بود.

پرسپولیس آخرین بار در روزی که کلی موقعیت گل داشت، یک- صفر به هوادار باخت و حالا باید انتقام آن شکست را بگیرد. مهم‌تر این‌که پرسپولیس و گل‌محمدی چاره‌ای جز غلبه بر هوادار ندارند چون باید با این برد شکست به الدحیل را فراموش کرده و با روحیه بهتری به مصاف استقلال بروند. به همین دلیل هم بود که گل‌محمدی تأکید کرد بازی با هوادار برای او بسیار مهم است و از هواداران پرسپولیس هم خواست تیم‌شان را تنها نگذارند اما با وجود تمام حساسیت‌ها یحیی ترجیح داد باز هم قید نبیل باهویی را بزند و به هافبک‌هایش برای گل‌زنی در بازی فردا اعتماد کند.

گل‌محمدی حتی در بازی با الدحیل هم که نیاز مبرم به گل داشت، قید نبیل را زد و به امیدهای تیمش در دقایق پایانی بازی داد و… حالا باید دید او با تمام این اوصاف می‌تواند با بردن هوادار تا حدی از بحران خارج شود یا قرار است روزهای سخت و توأم با ناکامی پرسپولیس ادامه پیدا کند!

منبع: خبـر ورزشی