پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی از هافبک تیمش کالوین فیلیپس بابت بازی ندادن به او در لیگ برتر انگلیس در این فصل عذرخواهی کرد اما تاکید کرد که به سختی می‌تواند جایی برای او در ترکیب اصلی تیمش ببیند. فیلیپس هنوز در لیگ برتر این فصل برای قهرمان انگلیس در ترکیب اصلی سیتی به میدان نرفته […]

فوتبال - واکنش عجیب پپ به نیمکت‌نشینی یک هافبک؛ ببخشید ولی باز هم به تو بازی نمی‌دهم!

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی از هافبک تیمش کالوین فیلیپس بابت بازی ندادن به او در لیگ برتر انگلیس در این فصل عذرخواهی کرد اما تاکید کرد که به سختی می‌تواند جایی برای او در ترکیب اصلی تیمش ببیند.

فیلیپس هنوز در لیگ برتر این فصل برای قهرمان انگلیس در ترکیب اصلی سیتی به میدان نرفته و فقط در مجموع ۹۰ دقیقه برای این تیم بازی کرده است.

این بازیکن ۲۸ ساله حتی با وجود غیبت رودری هافبک سیت،‌باز هم نیمکت نشین است نظیر آنچه که چهارشنبه شب در شکست ۱-۰ سیتی مقابل استون ویلا رقم خورد.

تردیدهای زیادی در مورد اینکه آیا فیلیپس در ژانویه از منچسترسیتی جدا می‌شود یا نه وجود دارد و پپ گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی خود در این زمینه حرف زد: «نمی‌دانم چه اتفاقی قرار است بیفتد. بابت تصمیمم در مورد او خیلی معذرت می‌خواهم. بارها این را گفته ام. او شایسته آنچه که اتفاق افتاده نبوده و من معذرت می‌خواهم. تنها چیزی که می‌توانم در مورد او بگویم این است که من همیشه دنبال شخصیت و رفتار خوب هستم و فیلیپس در این زمینه یک الگو است. بعد از آن وظیفه من است که به او چیزی بدهم ولی من این کار را نکردم. دلیلش فقط این است که من در مورد تیم و تاکتیک آن تصویرسازی می‌کنم و به سختی می‌توانم جایی برای فیلیپس در این تصویرسازی ببینم. خودم از این اتفاق راضی نیستم و از او معذرت می‌خواهم. البته به خودش این را نمی‌گویم چون این شغل ما است و باید حرفه ای باشم. اگر کسی رفتار بدی داشته باشد من اصلا به او اهمیت نمی‌دهم اما رفتار این بازیکن با هم‌تیمی‌هایش و با همه افراد به گونه ای است که باعث می‌شود برای من بسیار مهم باشد. به همین دلیل امیدوار هستم که اوضاع عوض شود. اگر در ژانویه او با ماند من خیلی خوشحال خواهم شد چون او واقعا خوب تمرین می‌کند و شخصیتی دوست داشتنی دارد.»

منچسترسیتی یکشنبه در زمین لوتون به مصاف این تیم می‌رود.

بیشتر بخوانید: حرف‌های متفاوت گواردیولا درباره همکارانش؛ از سرسخت‌ترین رقیب تا بهترین مربی تاریخ/ دشمنی تازه پپ با مورینیو؟ او اشاره‌ای به آقای خاص نکرد!

منبع: خبـر ورزشی