سعید دقیقی، سرمربی شمس آذر قزوین پس از برتری تیمش مقابل ملوان با تمجید از انزلی‌چی‌ها و استان گیلان درباره این بازی اینطور گفت: خوشحالم که یک انزلی‌چی (میثم شاهین) در کنار ماست و با عرقی که به این تیم و شهر داشت، با استرس خاصی در این هفته در کنار ما بود. تیم‌هایی مثل […]

- گل ناجوانمردانه به ملوان؟/ واکنش به صحنه مشکوک؛ نه ما دیدیم و نه بچه‌های انزلی!

سعید دقیقی، سرمربی شمس آذر قزوین پس از برتری تیمش مقابل ملوان با تمجید از انزلی‌چی‌ها و استان گیلان درباره این بازی اینطور گفت: خوشحالم که یک انزلی‌چی (میثم شاهین) در کنار ماست و با عرقی که به این تیم و شهر داشت، با استرس خاصی در این هفته در کنار ما بود. تیم‌هایی مثل ملوان و شمس آذر در رقابتی نابرابر(از حیث بودجه نسبت به دیگر تیم‌ها) در لیگ در تلاش هستند. با احترام به ملوان اگر خوش شانس بودیم می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم. در دقایق پایانی هم ملوان فرصت‌هایی داشت.

وی درباره صحنه منجر به گل که بازیکن حریف در محوطه جریمه افتاده بود و اینکه چرا شمس آذر بازی جوانمردانه را رعایت نکرده، گفت: اینقدر سرعت بازی در آن صحنه بالا بود، وقتی توپ را گرفتیم یک حرکت دفاع به حمله داشتیم طی در چهار ثانیه که توسط اعرابی به گل رسیدیم. درباره بازی جوانمردانه که می‌گویید، واقعا آن صحنه را نه تیم ما دید و نه بچه‌های انزلی. این فاز حمله به دفاع خیلی سریع اتفاق افتاد. آقای تارتار در سالیان اخیر تیم‌های خوبی شکل داده و در کنار کادر خود قطعا شرایط خوبی را دنبال خواهد کرد.

دقیقی در ادامه گفت: بچه‌های من شایسته بالای جدول هستند. قطعا نوار برد در خانه را هم خواهیم شکست. فینال بعدی ما با باشگاه نساجی است و از هواداران می‌خواهم که استادیوم را پر کنند. مشکل اینجاست که یک فصل بازی در روز جمعه را در قزوین تجربه نکردیم اما مطمئن هستیم برای خوشحالی هواداران خواهیم جنگید و بچه‌های من شایسته بهترین اتفاقات هستند.

بیشتر بخوانید: ملوان توسط شمس‌آذر در انزلی غرق شد!/ توقف پیکان مقابل ذوب‌آهن/ سه امتیاز آلومینیوم از دل نفت

منبع: خبـر ورزشی