اتحاد بین پرسپولیسی‌ها ایجاد شده/ اظهارات فکری درباره داور بازی بچه‌گانه است
اتحاد بین پرسپولیسی‌ها ایجاد شده/ اظهارات فکری درباره داور بازی بچه‌گانه است

رحیم یوسفی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت سرخپوشان در آستانه بازی با تیم هوادار اظهار کرد: با توجه به اتحادی که بین پرسپولیسی‌ها ایجاد شده، به نظرم روحیه هم به تیم برگشته است. من فکر می‌کنم با برد برابر هوادار یک مقدار فشار از روی آن‌ها برداشته می‌شود و این کار هم می‌توانند انجام […]

- اتحاد بین پرسپولیسی‌ها ایجاد شده/ اظهارات فکری درباره داور بازی بچه‌گانه است

رحیم یوسفی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت سرخپوشان در آستانه بازی با تیم هوادار اظهار کرد: با توجه به اتحادی که بین پرسپولیسی‌ها ایجاد شده، به نظرم روحیه هم به تیم برگشته است. من فکر می‌کنم با برد برابر هوادار یک مقدار فشار از روی آن‌ها برداشته می‌شود و این کار هم می‌توانند انجام بدهند.

او افزود: تیم پرسپولیس هروقت نیاز به برد داشته است، توانسته این کار را خوب انجام بدهد. ان‌شاالله بتوانند این تیم را شکست بدهند البته هوادار هم تیم خوبی است، اما پرسپولیس هم بازیکنان خوبی دارد. امیدوارم این بازی را پیروز شوند تا با روحیه بالا به مصاف استقلال در دربی بروند.

یوسفی درباره اینکه تیم هوادار همیشه گربه سیاه پرسپولیس بوده است، گفت: تمام تیم‌ها به جز سپاهان و استقلال زمانی که با پرسپولیس بازی دارند، چون نگاه‌ها به سمت پرسپولیس است، بازیکنان می‌آیند تا خودشان را نشان بدهند و سعی می‌کنند خوب بازی کنند تا  جذب یکی از دو تیم پرسپولیس و استقلال شوند. به نظرم سرخپوشان این‌جور تیم‌ها را راحت‌تر می‌توانند شکست بدهند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اظهارات محمود فکری مبنی بر اینکه خورشیدی پرسپولیسی است و امیدوارم این موضوع در قضاوتش تاثیرنگذارد، بیان کرد: این حرف‌ها بچه‌گانه است و فکر نمی‌کنم که داور بخواهد پرسپولیسی یا استقلالی باشد. شاید داوران طرفدار یکی از این دو تیم باشند، اما همین صحبت‌ها باعث می‌شود که داور تحت تاثیر قرار بگیرد و  باعث می‌شود آن داور سوت‌های اشتباه برای پرسپولیس بزند و قضاوت علیه این تیم داشته باشد. مطمئن باشید چنین چیز‌هایی وجود ندارد.

او درباره اینکه به نظرش هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حاضر می‌شوند تا تیم خود را تشویق کنند، گفت: از این مسائل زیاد اتفاق می‌افتد. آن‌هایی که پرسپولیسی واقعی هستند به ورزشگاه می‌آیند و حمایت می‌کنند. یک عده هم به‌طور ناخواسته به هوای برخی از هواداران شعار‌هایی می‌دهند. امیدوارم که هواداران به ورزشگاه بروند و تیم خود را تشویق کنند. به هر حال این تیم باید به نتیجه برسد و اگر بخواهند هواداران با حضور نیافتن خود شرایط را سخت کنند، وضعیت تیم بدتر می‌شود. هواداران واقعی پشت باشگاه پرسپولیس و بازیکنان هستند.

یوسفی درباره اینکه نتیجه بازی را چطور پیش‌بینی می‌کند، اظهار کرد: به هر حال پرسپولیس باید این بازی را پیروز شود تا روحیه‌اش برگردد و امیدوارم دو بر هیچ برنده می‌شوند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه این روز‌ها صحبت از بازگشت برانکو مطرح می‌شود و گل‌محمدی هم بیان کرده حاضر است تیم را به این مربی تحویل بدهد، گفت: من فکر نمی‌کنم چنین چیزی باشد و اکنون هم درست نیست این صحبت‌ها مطرح شود. به نظرم قشنگ نیست و باید صبر کنند تا تیم با همین کادر فنی فصل را تمام کند و ان‌شاالله همه چیز مثل قبل می‌شود. من بعید می‌دانم بازگشت برانکو درست باشد.

او درباره اینکه هواداران پرسپولیس برای بازی با هوادار  به ورزشگاه آزادی می روند، اظهار کرد: هواداران پرسپولیس هر زمانی که تیمشان  نیاز به حمایت داشته است  به ورزشگاه آمدند و حمایت کردند و ان‌شاالله طرفداران به ورزشگاه بروند و تشویق کنند تا تیم از بحران بیرون بیاید.

باشگاه خبرنگاران