باشگاه پرسپولیس در فصل جاری به تعهدات مالی‌اش در قبال بازیکنان  خارجی و داخلی خود عمل نکرده و در همین راستا با واکنش رسمی برخی از آنها مواجه شده است. علیرضا بیرانوند اولین بازیکنی بود که در تابستان به باشگاه پرسپولیس نوتیس داد و یکی دو ماه پیش هم یحیی گل‌محمدی این کار را انجام […]

پرسپولیس, رضا درویش, فوتبال, مدیر عامل پرسپولیس - دردسر جدید برای درویش و رفقا

باشگاه پرسپولیس در فصل جاری به تعهدات مالی‌اش در قبال بازیکنان  خارجی و داخلی خود عمل نکرده و در همین راستا با واکنش رسمی برخی از آنها مواجه شده است. علیرضا بیرانوند اولین بازیکنی بود که در تابستان به باشگاه پرسپولیس نوتیس داد و یکی دو ماه پیش هم یحیی گل‌محمدی این کار را انجام داد. در همین راستا گئورگی گولسیانی دو هفته پیش به خاطر عقب افتادن مطالباتش به باشگاه پرسپولیس نوتیس داد و حالا خبر می‌رسد که وحدت هنانوف هم تقریبا همزمان با گولسیانی به این باشگاه نوتیس داده است. در این بین برخی مسئولان باشگاه پرسپولیس برای اینکه گولسیانی را مقابل هواداران قرار دهند فقط نام او را فردای بازی با الدحیل رسانه‌ای کردند درحالی‌که حنانوف هم این کار را انجام داده و فرصت دوهفته‌ای او به این باشگاه هم به پایان رسیده است.

با شرایط موجود غیر از گولسیانی، هنانوف هم در خطر فسخ قرارداد با باشگاه پرسپولیس قرار دارد. در این میان مربیان خارجی باشگاه پرسپولیس هم چند ماهی است که دریافتی‌ای از این باشگاه نداشته‌اند و ایجنت‌های رسمی آنها چند بار با مسئولان بین‌المللی باشگاه تماس داشته و پیگیر مطالبات عقب‌افتاده مربیان خود شده‌اند. بعید نیست همین روزها آنها هم به باشگاه پرسپولیس نوتیس داده و این باشگاه را تهدید به فسخ قرارداد کنند.

منبع: خبـر ورزشی