حذف پرسپولیس از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اولین ناکامی این تیم در یکی از سه تورنمنت‌شان در فصل جاری بود آن هم در شرایطی که یکی از اهداف اصلی این تیم در این فصل رسیدن به مراحل بالا و حتی فینال لیگ قهرمانان بود که تحقق پیدا نکرد. این اتفاق بیشتر از همه برای هواداران […]

پرسپولیس, فوتبال, مدیر عامل پرسپولیس, یحیی گل محمدی - باز هم عکسی از یحیی و درویش منتشر نشد!

حذف پرسپولیس از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اولین ناکامی این تیم در یکی از سه تورنمنت‌شان در فصل جاری بود آن هم در شرایطی که یکی از اهداف اصلی این تیم در این فصل رسیدن به مراحل بالا و حتی فینال لیگ قهرمانان بود که تحقق پیدا نکرد. این اتفاق بیشتر از همه برای هواداران پرسپولیس ناراحت‌کننده بود؛ چراکه آنها انتظار این را نداشتند بعد از کسب سه‌گانه در رقابت‌های داخلی چنین عملکرد ناامید کننده‌ای را از تیم‌شان در لیگ قهرمانان ببینند. در همین راستا بعد از شکست پرسپولیس در بازی آخر مقابل الدحیل هواداران این تیم شعارهای تندی را علیه رضا درویش و یحیی گل‌محمدی سر دادند که در این میان اکثر هواداران در فضای مجازی بابت رفتاری که با یحیی در پایان بازی با الدحیل شده بود واکنش نشان داده و از او حمایت کردند.

همچنین اکثر پیشکسوتان پرسپولیس نیز در صفحات اینستاگرام خود از یحیی حمایت کرده و به هواداران نیز روزهای خوب پرسپولیس با این مربی را یادآوری کردند. در این کش‌وقوس نیز شایعه برکناری رضا درویش بیش از هر زمان دیگری به گوش رسید از این جهت که او این بار غیر از بازیکنان و سرمربی تیم، هواداران را نیز علیه خودش می‌دید. در چنین شرایطی درویش تصمیم گرفت روز پنجشنبه در محل تمرین سرخپوشان حضور پیدا کرده و با اعضای تیم دیدار کند. در واقع او خوب می‌دانست که اگر این کار را انجام ندهد دوران حضورش در پرسپولیس به‌زودی به پایان خواهد رسید؛ هرچند که او می‌توانست پرسپولیس را در سفر به عربستان همراهی کند یا اینکه قبل از بازی با الدحیل در محل اردوی تیمش حاضر شده و به اختلافات پایان دهد.

اگرچه درویش روز پنجشنبه در محل تمرین پرسپولیس حاضر شد و غیر از یحیی با تعدادی از بازیکنان تیم هم جلسه‌ای داشت اما کانال باشگاه پرسپولیس باز هم عکسی از یحیی در کنار درویش منتشر نکرد. این اتفاق تقریبا دو هفته پیش هم رخ داد. همان روزی که درویش به اتفاق حسین کلانی و چند پیشکسوت در محل تمرین سرخپوشان حضور پیدا کرد تا شصتمین سالگرد تاسیس باشگاه پرسپولیس را جشن گرفته باشند. در واقع خواسته خود یحیی بوده که نه آن موقع و نه روز پنجشنبه عکسی از او در کنار درویش روی کانال رسمی باشگاه منتشر نشود! مساله‌ای که نشان می‌دهد اختلافات در پرسپولیس فقط در ظاهر حل شده است.

منبع: خبـر ورزشی