به گزارش زیرنویس، سرهنگ احسان مومنی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص طرح تشدید برخورد با تخلفات شبانه گفت: از زمان شروع طرح تا کنون در طرح تشدید برخورد با تخلفات شبانه در تهران حدود ۴۱ هزار خودروی سنیگن اعمال قانون شده اند. سرهنگ احسان مومنی در ادامه افزود: پس از بررسی آمار […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ احسان مومنی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص طرح تشدید برخورد با تخلفات شبانه گفت: از زمان شروع طرح تا کنون در طرح تشدید برخورد با تخلفات شبانه در تهران حدود ۴۱ هزار خودروی سنیگن اعمال قانون شده اند.

سرهنگ احسان مومنی در ادامه افزود: پس از بررسی آمار ۶ ماهه تصادفات شهر تهران به این نتیجه رسیدیم که تخلفات و تصادفات شبانه شهر تهران به علت سرعت و سبقت های غیر مجاز افزایشی شده است و در همین راستا تمهیدات جدید را در نظر گرفته ایم تا بتوانیم سد راه این شیب افزایشی تصادفات باشیم.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به این موضوع که بسیاری از شهروندان از پلیس درخواست کرده اند تا برخورد با متخلفان شبانه در معابر شهر برخورد جدی تری صورت بگیرد افزود: این طرح از هفته گذشته به صورت مستمر اجرا شد و پس از این نیز هفته ای  ۲ شب طرح تشدید برخورد با تخلفات حادثه ساز در سطح معابر شهر تهران به مرحله اجرا گذاشته می شود، در این طرح پلیس راهور تهران بزرگ به صورت محسوس و نامحسوس با تخلفات شبانه و بخصوص تخلفات حادثه ساز برخورد خواهد کرد.

وی گفت : در طول دو ماه گذشته ۴۱۰ هزار تخلف ثبت و این تعداد از خودروها اعمال قانون شده اند . همچنین در این مدت با ۵۸ هزار تخلف حادثه ساز مانند سرعت و سبقت نیز برخورد شده است.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت : در راستای این طرح پلیس راهور در ۲ ماه گذشته با تخلفات ۴۱ هزار وسیله نقلیه سنگین به صورت مستمر و ویژه برخورد کرده است.

سرهنگ مومنی افزود : در این مدت ۷۰ هزار وسیله نقلیه ای که نقص سیستم روشنایی داشته اند نیز اعمال قانون صورت گرفته است که این خودروها متوقف و در محل رفع اثر و رفع نقص شده و یا اینکه به تعمیرگاهها اعزام شده اند .

لازم به ذکر است طرح تشدید برخورد با تخلفات شبانه از هفته دوم مهر ماه توسط تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در سطح معابر پایتخت آغاز گردید .

 

منبع خبر: رکنـا