به گزارش زیرنویس، محمدرضا گلزار بازیگر سینمای کشورمان که سال‌هاست در رشته ورزشی پدل فعالیت می‌کند عضو هیئت رئیسه انجمن پدل شد. پدل هم‌‌اکنون زیر مجموعه فدراسیون تنیس فعالیت می‌کند. پدل، ورزشی راکتی است که بین دو نفر یا بین دو تیم دونفره در زمینی کاملاً احاطه‌ شده با دیوارهای معمولاً شیشه‌ای بازی می‌شود. زمین […]

به گزارش زیرنویس، محمدرضا گلزار بازیگر سینمای کشورمان که سال‌هاست در رشته ورزشی پدل فعالیت می‌کند عضو هیئت رئیسه انجمن پدل شد. پدل هم‌‌اکنون زیر مجموعه فدراسیون تنیس فعالیت می‌کند.

پدل، ورزشی راکتی است که بین دو نفر یا بین دو تیم دونفره در زمینی کاملاً احاطه‌ شده با دیوارهای معمولاً شیشه‌ای بازی می‌شود. زمین این رشته ورزشی تلفیقی از اسکواش و تنیس است.

بازی پدل در زمینی مستطیل شکل به ابعاد ۱۰ در ۲۰ انجام می‌شود. تور ۱۰ متری که ۸۸ سانتی‌متر ارتفاع دارد، در وسط زمین نصب می‌شود.

گلزار

محمدرضا گلزار در این زمینه به مهر گفت: خیلی سعی کردم این مسئولیت عضویت در هیات رئیسه انجمن پدل را نپذیریم ولی عاشق ورزش و پدل هستم.

وی تصریح کرد: به عهدم وفادارم. امیدوارم به افتخارات بین‌المللی برسیم و با موفقیت پیش برویم.

گلزار تاکید کرد: جزو معدود هنرمندانی هستم که زندگیم با ورزش عجین شده است، مدتی در والیبال فعالیت داشتم و حالا به طور جدی پدل را دنبال می کنم.

وی با تاکید بر اینکه پدل نوپا است، خاطرنشان کرد: خیلی این رشته را نمی شناختم به اصرار یکی از دوستان وارد این رشته شدم و از هفته ای یکبار به ۶ جلسه در هفته رسیدم.

این بازیگر با تاکید بر اینکه پیشنهاد می کنم دوستان بیشتر یه این رشته بپردازند، گفت: تا سال آینده سورپرایزهایی را خواهم داشت، البته دغدغه و گرفتاری های خودم را دارم اما تلاش می کنم دراز مدت در این رشته باشم

منبع خبر: رکنـا