پرتاب‌های اوت بلند نادر محمدی که بازتاب‌های جهانی هم داشته به نظر می‌رسد این روزها به استراتژی اصلی تیم ذوب‌آهن برای گلزنی تبدیل شده است. این موضوع در بازی با استقلال نمود داشت. تاکتیکی که باعث می شود وقت مفید بازی کم شود و البته که زیبایی‌های فوتبال را هم کاهش می‌دهد و مورد اعتراض […]

تیم فوتبال ذوب آهن, سرمربی تیم ذوب آهن, فوتبال, لیگ برترفوتبال - این تیم ول‌کن تاکتیک خنده‌دار اوت‌دستی نیست

پرتاب‌های اوت بلند نادر محمدی که بازتاب‌های جهانی هم داشته به نظر می‌رسد این روزها به استراتژی اصلی تیم ذوب‌آهن برای گلزنی تبدیل شده است. این موضوع در بازی با استقلال نمود داشت. تاکتیکی که باعث می شود وقت مفید بازی کم شود و البته که زیبایی‌های فوتبال را هم کاهش می‌دهد و مورد اعتراض تیم‌های حریف هم هست.

با این وجود تیم ذوب آهن که این فصل یکی از تیم‌های بالای جدول به حساب می‌آید، قصد دست کشیدن از این تاکتیک را ندارد. محمد ربیعی سرمربی تیم ذوب آهن در پایان بازی با پیکان در واکنش سه استفاده از اوت دستی خطاب به خبرنگاران گفت: برای من مهم نیست دیگران چه می‌گویند و همه من را در این فوتبال می‌شناسند. اگر یک جایی نیاز باشد و بتوانیم تیم حریف را با پرتاب اوت دستی به عقب هُل بدهیم، بیشتر انجام می‌دهیم.

تیم ذوب آهن هر فصل روی استفاده از این تاکتیک دو سه بار بیشتر به گل نمی‌رسد، در حالی که زمان زیادی از بازی را صرف اجرای این تاکتیک می‌کند. بدون شگ اگر روی دیگر ایده‌های تاکتیکی متمرکز شود، هم زیباتر فوتبال بازی می‌کند و هم به گل‌های بیشتری دست خواهد یافت.

منبع: خبـر ورزشی