بعد از شکست مقابل الدحیل، حالا پرسپولیس امروز در لیگ برتر باید به مصاف هوادار برود؛ تیمی که تا به حال در ورزشگاه آزادی به پرسپولیس نباخته است. یحیی گل‌محمدی برای این بازی امید عالیشاه، وحید امیری، مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی را در اختیار ندارد و شهاب زاهدی هم به خاطر دریافت کارت قرمز […]

پرسپولیس, فوتبال, لیگ برتر فوتبال, هودار تهران - یک اتفاق مهم در ترکیب پرسپولیس مقابل هوادار

بعد از شکست مقابل الدحیل، حالا پرسپولیس امروز در لیگ برتر باید به مصاف هوادار برود؛ تیمی که تا به حال در ورزشگاه آزادی به پرسپولیس نباخته است.

یحیی گل‌محمدی برای این بازی امید عالیشاه، وحید امیری، مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی را در اختیار ندارد و شهاب زاهدی هم به خاطر دریافت کارت قرمز در بازی با سپاهان محروم است. از تمرینات پرسپولیس خبر رسیده گل‌محمدی تیمش را با دو تغییر نسبت به بازی قبل به مصاف هوادار خواهد فرستاد.

نبیل باهویی که شایعه خط خوردنش ار لیست بازی امروز به گوش می‌رسید جانشین زاهدی خواهد شد و سروش رفیعی هم جای خود را به محمد عمری خواهد داد. به این ترتیب ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با هوادار به این شکل خواهد بود: علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گیورگی گولسیانی، میلاد سرلک، مسعود ریگی، مهدی ترابی، سعید صادقی، محمد عمری و نبیل باهویی.

منبع: خبـر ورزشی