ادعای جدید استقلال در مورد مبلغ رضایت‌نامه خالدآبادی
ادعای جدید استقلال در مورد مبلغ رضایت‌نامه خالدآبادی

جلسه کمیته انضباطی درباره مبلغ رضایت‌نامه خالدآبادی نشان می‌دهد هر دو ابهام مطرح شده، مربوط به استقلال بوده است. ابهام اول در پرونده استقلال مربوط به سقف بودجه این باشگاه است. استقلال می‌گوید مجوز هزینه ۳۲۵ میلیاردی را از سازمان لیگ گرفته است. این در شرایطی است که سازمان لیگ در نامه‌ای که مرداد ماه […]

استقلال, فوتبال, کمیته انضباطی - ادعای جدید استقلال در مورد مبلغ رضایت‌نامه خالدآبادی

جلسه کمیته انضباطی درباره مبلغ رضایت‌نامه خالدآبادی نشان می‌دهد هر دو ابهام مطرح شده، مربوط به استقلال بوده است. ابهام اول در پرونده استقلال مربوط به سقف بودجه این باشگاه است. استقلال می‌گوید مجوز هزینه ۳۲۵ میلیاردی را از سازمان لیگ گرفته است.

این در شرایطی است که سازمان لیگ در نامه‌ای که مرداد ماه به امضای کشوری‌فرد سرپرست وقت سازمان لیگ به باشگاه استقلال ارسال کرده، سقف بودجه این باشگاه را ۳۰۰ میلیارد تومان اعلام کرده، اما استقلالی‌ها مدعی‌اند پیامکی از سوی فردی مسئول در باشگاه دریافت کرده‌اند که مجوزی بیش از این رقم دارند.

این اختلاف نظر باعث شده کمیته انضباطی در این‌باره از سازمان لیگ استعلام بگیرد و توضیح بخواهد. پرونده دوم مربوط به قرارداد بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال است. کمیته انضباطی در این خصوص نیز از سازمان لیگ درخواست ارائه قرارداد و بررسی مالیات و هزینه‌های جانبی درج شده در قرارداد این بازیکن را کرده است.

باشگاه استقلال همچنین اعلام کرده مبلغ ۹ میلیاردی رضایت‌نامه محمدرضا خالدآبادی به ۵ میلیارد تومان کاهش یافته و ۴ میلیارد از این مبلغ به آبی‌ها بخشیده شده است.

استقلال برای جذب خالدآبادی دروازه‌بان هوادار در قالب دو چک ۵ و ۴ میلیاردی به این باشگاه داده، اما آن‌ها را در سقف قرارداد خود نیاورده بود. استقلالی‌ها ادعا می‌کنند با بخشش ۵ میلیارد مبلغ رضایت‌نامه خالدآبادی، آن‌ها از سقف عبور نمی‌کنند.

باشگاه خبرنگاران