تیم پرسپولیس از هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هوادار رفت و درنهایت با نتیجه ۱-۰ به پیروزی رسید. پرسپولیسی‌ها با این نتیجه ۲۰ امتیازی شدند و موقتاً با خروج از بحران هفته‌های اخیر، با پیروزی به استقبال دربی پیش‌رو رفتند. شاگردان گل‌محمدی روز پنجشنبه هفته جاری در دیداری معوقعه از […]

تیم پرسپولیس از هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هوادار رفت و درنهایت با نتیجه ۱-۰ به پیروزی رسید.

پرسپولیسی‌ها با این نتیجه ۲۰ امتیازی شدند و موقتاً با خروج از بحران هفته‌های اخیر، با پیروزی به استقبال دربی پیش‌رو رفتند. شاگردان گل‌محمدی روز پنجشنبه هفته جاری در دیداری معوقعه از هفته پنجم به مصاف استقلال خواهند رفت.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، مسعود ریگی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی ترابی (۸۹- میلاد سورگی)، میلاد سرلک، دانیال اسماعیلی‌فر، نبیل باهویی (۸۹- فرشاد فرجی)، سعید صادقی (۸۰-سروش رفیعی)، گئورگی گولسیانی و محمد عمری.

پرسپولیس با برد به استقبال استقلال رفت/ عبور سرخ‌ها از هوادار به عشق دربی

ترکیب هوادار: علیرضا حقیقی، فریبرز گرامی، صائب محبی، مهدی عبدی (۷۷- محمد دیندار)، محسن سفیدچغایی، مرتضی منصوری، محمد چهارمحالی (۴۶-قائم اسلامی‌خواه)، مهدی گودرزی (۹۰- محمدعلی عبدالهی)، داریوش شجاعیان (۷۷- فرهاد زاوشی)، محمد عباسی و کریم اسلامی.

پرسپولیس با برد به استقبال استقلال رفت/ عبور سرخ‌ها از هوادار به عشق دربی

داور: اشکان خورشیدی

پرسپولیس در نیمه نخست بازی هجومی را به نمایش گذاشت و چرخش نبیل باهویی پشت محوطه جریمه هوادار و شوت این بازیکن در دقیقه ۸ می‌رفت که به گل اول پرسپولیس تبدیل شود اما توپ پس از برخورد با تیرک عمودی عرض دروازه حقیقی را رد کرد و به بیرون رفت. پرسپولیس در دقیقه ۲۰ سرانجام به گل رسید. شوت مهدی ترابی در سمت راست محوطه جریمه هوادار پس از برخورد به صائب محبی درون دروازه حقیقی جای گرفت تا بازی در نیمه اول به سود سرخ‌پوشان پایتخت خاتمه پیدا کند.

در نیمه دوم پرسپولیس باز هم موقعیت‌های بهتری روی دروازه هوادار ایجاد کرد. در دقیقه ۶۲ پاس توی عمق نبیل باهویی با حقیقی در موقعیت تک به تک توپ را به گوشه دروازه فرستاد اما سرعت توپ پایین بود و مدافعان هوادار در آستانه باز شدن دروازه مانع گل دوم پرسپولیس شد. در دقیقه ۶۷ حمله خطرناک پرسپولیس با حرکت صادقی و پاس کات بک به نبیل باهویی به گل تبدیل شد اما داور گل را به دلیل اوت شدن مردود اعلام کرد. در دقیقه دقیقه ۸۱ ضربه ایستگاهی اعلام شده به سود پرسپولیس را کنعانی‌زادگان با یک ضربه محکم راهی دروازه هوادار کرد که توپ پس از برخورد به مدافعان راهی از کنار دروازه به بیرون رفت.

منبع: خبـر ورزشی