از خودم راضی نیستم/ امیدوارم در دربی بتوانم گل بزنم
از خودم راضی نیستم/ امیدوارم در دربی بتوانم گل بزنم

نبیل باهویی مهاجم تیم فوتبال  پرسپولیس پس از برتری این تیم مقابل هوادار در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: در ابتدا من برای این پیروزی خوشحالم. امروز شانس‌های خوبی برای گلزنی داشتیم و می‌توانستیم بیش از یک گل به ثمر برسانیم. برای من پیروزی تیم مهم بود. او ادامه داد: خوشحالم که […]

پرسپولیس, دربی تهران, فوتبال, نبیل باهویی - از خودم راضی نیستم/ امیدوارم در دربی بتوانم گل بزنم

نبیل باهویی مهاجم تیم فوتبال  پرسپولیس پس از برتری این تیم مقابل هوادار در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: در ابتدا من برای این پیروزی خوشحالم. امروز شانس‌های خوبی برای گلزنی داشتیم و می‌توانستیم بیش از یک گل به ثمر برسانیم. برای من پیروزی تیم مهم بود.

او ادامه داد: خوشحالم که تیم امروز به برد دست یافت. من از خودم راضی نیستم و نمی‌خواهم به گوشی همراهم نگاه کنم، چون می‌دانم احتمالا پدرم از من عصبانی است! من بازی کردم، پرس کردم، بازی‌سازی کردم و این سومین بازی من از شروع با پرسپولیس بود. امیدوارم در بازی بعد (دربی) گلزنی کنم.

این بازیکن ادامه داد: من امروز ۲ شانس گلزنی داشتم و استفاده نکردم. من تنها روی فوتبال تمرکز می‌کنم و می‌خواهم به تیمم کمک کنم. من حرفه‌ای هستم و می‌خواهم بهترین عملکرد را داشته باشم.

باشگاه خبرنگاران