توقف استقلال قبل از دربی؛ بزن بزن در اهواز برنده نداشت
توقف استقلال قبل از دربی؛ بزن بزن در اهواز برنده نداشت

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، استقلال تهران در دیدار ماقبل دربی در اهواز میهمان فولاد این شهر بود. دو تیم فوتبال فیزیکی را در برنامه خود قرار دادند و تا آخرین دقایق مسابقه، بازیکنان برخورد‌هایی جدی را با هم داشتند که در نهایت گلی به ثمر نرسید. استقلال در این دیدار مالکیت توپ را در اختیار […]

استقلال .فوتبال - توقف استقلال قبل از دربی؛ بزن بزن در اهواز برنده نداشت

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، استقلال تهران در دیدار ماقبل دربی در اهواز میهمان فولاد این شهر بود.

دو تیم فوتبال فیزیکی را در برنامه خود قرار دادند و تا آخرین دقایق مسابقه، بازیکنان برخورد‌هایی جدی را با هم داشتند که در نهایت گلی به ثمر نرسید.

استقلال در این دیدار مالکیت توپ را در اختیار داشت و بار‌ها تا مرز گلزنی پیش رفت، اما مهاجمان این تیم در برابر گلر آماده فولادی‌ها راه به جایی نبردند.

آبی‌های تهران در نیمه دوم بر حجم حملات خود افزودند، اما در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتند.

فولاد با این تساوی ۱۰ امتیازی شد و در جایگاه چهاردهم جدول قرار گرفت و استقلال با این نتیجه ۲۴ امتیازی شد و همچنان در صدر جدول قرار دارد.

ترکیب فولاد: کریستوفر کنت، موسی کولیبالی، محمد علی‌نژاد، سینا مریدی، شاهین توکلی، محمد خادمی منفرد، علی شجاعی، جفرسون سیلوا دوسانتوس، محمد عسکری (۶۹ – محمد آبشک)، عادل ارغند (۸۶ – گادوین منشا) و ساسان انصاری.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، ایمان سلیمی (۴۰ – کوین یامگا)، امید حامدی‌فر (۸۵ – زبیر نیک‌نفس)، مهدی مهدی‌پور (۷۴ – سعید مهری)، آرش رضاوند، صالح حردانی، ابولفضل جلالی (۸۵ – جعفر سلمانی)، گوستاوو بلانکو و مهرداد محمدی (۷۴ – آرمان رمضانی).

داور: سیدعلی اصغر مومنی

در این دیدار که بار‌ها شاهد پرتاب اشیا از سوی هواداران به داخل زمین بودیم، مارتینس سرمربی فولاد بین دو نیمه به دلیل درگیری با یکی از اعضای کادر فنی استقلال یعنی محمد نوازی اخراج شد.

 

منبع: اطلاعات انلاین