به گزارش زیرنویس به نقل از قدس الاخباریه، گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که مبارزان مقاومت در محور اردوگاه جبالیا از فاصله صفر و به صورت تن به تن به شدت با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی درگیر شده‌اند. قسام طی بیانیه‌ای تاکید کرد که این نبردهای تن به تن […]

به گزارش زیرنویس به نقل از قدس الاخباریه، گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که مبارزان مقاومت در محور اردوگاه جبالیا از فاصله صفر و به صورت تن به تن به شدت با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی درگیر شده‌اند.

قسام طی بیانیه‌ای تاکید کرد که این نبردهای تن به تن از صبح امروز آغاز شده است.

با وجود اینکه نظامیان اشغالگر در منطقه‌های سکه، تل الزعتر، فالوجا و پروژه بیت لاهیا حضور دارند و در ساعت‌های گذشته صدها خمپاره و موشک از سمت ارتش رژیم صهیونیستی به سوی اردوگاه جبالیا شلیک شده است، اما مقاومت به شدت با نظامیان دشمن مقابله کرده است.

همچنین گردان‌های قسام اعلام کرد که خسارت‌های فراوانی را به جنگ‌افزارها و نظامیان صهیونیست وارد کرده است.

رسانه‌های عبری زبان اذعان کردند که نبرد شدیدی در جبالیا در جریان است و نظامیان صهیونیست درخواست کمک کرده‌اند، اما تیم‌های نجات ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون نتوانسته‌اند برای کمک به این نظامیان و خروج آن‌ها از میدان درگیری فرود بیایند.

گردان‌های مجاهدین نیز اعلام کردند که مبارزان این گردان‌ها در تیپ خان یونس، یک تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه القراره، با خمپاره ضدزره هدف قرار داده و آن را منفجر کرده‌اند.

پیش از این نیز منابع فلسطینی از حمله خمپاره‌ای قسام به نظامیان صهیونیست در خان یونس خبر دادند. همچنین گردان‌های قسام اعلام کرد که مجدداً نیروها و ادوات جنگی رژیم صهیونیستی را در شمال شهر خان یونس با گلوله‌های خمپاره کالیبر سنگین هدف قرار داده است.

منبع: مـهر