۱۰ سال قبل در چنین روزهایی جامعه فوتبال همچنان متاثر از برگزاری مراسم قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل و هم‌گروه‌شدن ما با آرژانتین، نیجریه و بوسنی بود. گروهی که شرایط خاص خودش را داشت و امیدی مبهم در میان مردم برای بالا آمدن از آن به وجود آمده بود که البته جنبه حقیقت به خودش […]

- کیروش متخصص مهار مسی

۱۰ سال قبل در چنین روزهایی جامعه فوتبال همچنان متاثر از برگزاری مراسم قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل و هم‌گروه‌شدن ما با آرژانتین، نیجریه و بوسنی بود. گروهی که شرایط خاص خودش را داشت و امیدی مبهم در میان مردم برای بالا آمدن از آن به وجود آمده بود که البته جنبه حقیقت به خودش نگرفت.

در چنین شرایطی زیرنویس با انتشار یک گزارش اختصاصی از شکل مهار لیونل مسی در لیگ قهرمانان اروپا توسط مدافعان منچستریونایتد هنگامی که کارلوس کیروش دستیار اول سر الکس فرگوسن بود، سرمربی وقت تیم ملی کشورمان را متخصص مهار این فوق ستاره آرژانتینی معرفی کرد. ادعایی که البته درست هم بود چون لیونل مسی در بازی ایران و آرژانتین انصافا تا دقیقه ۹۰ نتوانست خطری برای ما ایجاد کند اما در آن دقیقه اشتباه برخی بازیکنان خودمان موجب شد او دروازه ما را بگشاید و آرژانتین بازی را ببرد.

منبع: خبـر ورزشی