شکستی دیگر برای دورتموند در بوندسلیگا/ بایرن در فرانکفورت به توپ بسته شد
شکستی دیگر برای دورتموند در بوندسلیگا/ بایرن در فرانکفورت به توپ بسته شد

در ادامه چهاردهمین هفته از رقابت‌های بوندس‌لیگای آلمان، عصر امروز (شنبه) از ساعت ۱۸ به وقت تهران پنج مسابقه برگزار شد که در مهمترین و شاید عجیب‌ترین آنها، تیم فوتبال بایرن مونیخ مدافع عنوان قهرمانی در خانه اینتراخت فرانکفورت با نتیجه ۵ بر یک تن به شکست داد. بایرن مونیخ که با بردن این بازی […]

- شکستی دیگر برای دورتموند در بوندسلیگا/ بایرن در فرانکفورت به توپ بسته شد

در ادامه چهاردهمین هفته از رقابت‌های بوندس‌لیگای آلمان، عصر امروز (شنبه) از ساعت ۱۸ به وقت تهران پنج مسابقه برگزار شد که در مهمترین و شاید عجیب‌ترین آنها، تیم فوتبال بایرن مونیخ مدافع عنوان قهرمانی در خانه اینتراخت فرانکفورت با نتیجه ۵ بر یک تن به شکست داد.

بایرن مونیخ که با بردن این بازی می‌توانست به صدر جدول برگردد، نه تنها موفق به انجام این کار نشد بلکه سنگین‌ترین شکست خود در بوندس‌لیگا از ماه نوامبر سال ۲۰۱۹ را متحمل شد. نکته جالب توجه اینکه سنگین‌ترین باخت باواریایی‌ها در بوندس‌لیگا قبل از این بازی هم دقیقاً با همین نتیجه و خارج از خانه مقابل همین حریف رقم خورده بود.

شاگردان توماس توخل در حالی متحمل نخستین باخت‌شان در این فصل از بوندس‌لیگا شدند که در دقیقه ۱۲ دروازه‌شان توسط عمر مارموش باز شد. اریک جونیور در دقیقه ۳۱ دومین گل را برای اینتراخت به ثمر رساند و تنها پنج دقیقه بعد یعنی در دقیقه ۳۶ هوگو لارسن برای سومین بار توپ را وارد دروازه مانوئل نویل کرد. بایرنی‌ها یک دقیقه به پایان نیمه نخست، توسط جاشوا کیمیش یکی از گل‌های خورده را جبران کردند، اما خیلی طول نکشید که دوباره اختلاف دو تیم به سه گل افزایش یافت. گل چهارم فرانکفورتی‌ها را اریک جونیور در دقیقه ۵۰ زد. حسن ختام پیروزی پرگل تیم میزبان هم گلی بود که آنسگار کناف در دقیقه ۶۰ به ثمر رساند.

با این نتیجه بایرن مونیخ ۳۲ امتیازی ماند و نتوانست صدر جدول را از بایرلورکوزنی که اکنون با تعداد بازی برابر (هر دو تیم ۱۳ بازی انجام داده‌اند) ۳۵ امتیازی است، پس بگیرد. این در حالی است که اشتوتگارت رده سومی هم با ۳۰ امتیاز در تعقیب باواریایی‌ها قرار دارد.

در آخرین بازی امشب بوندس‌لیگا از ساعت ۲۱ و در یکی از بازی‌های حساس دو تیم بوروسیا دورتموند و لایپزیگ به مصاف هم رفتند.

این بازی که به میزبانی دورتموند برگزار شد با پیروزی سه بر دوی تیم میهمان به پایان رسید.

مت هوملس در دقیقه ۱۵ از بازی اخراج شد و این کار دورتموند را سخت کرد و شاگردان ترزیچ یک گل به خودی هم داشتند تا یک شب تلخ را تجربه کنند.

لایپزیگ با این پیروزی ۲۹ امتیازی شد و به رده چهارم جدول رده‌بندی صعود کرد این در حالی است که دورتموند با ۲۵ امتیاز در رده پنجم قرار گرفت.

در جدول رده‌بندی بایر لورکوزن با ۳۵ امتیاز در صدر قرار دارد.

در چهار بازی همزمان که ساعت ۱۸ به وقت تهران نتایج زیر رقم خورد:

هایدنهایم ۳ – دارمشتات ۲
ولفسبورگ صفر – فرایبورگ یک
وردربرمن ۲ – آگزبورگ صفر
یونیون برلین ۳ – مونشن‌گلادباخ یک

باشگاه خبرنگاران