استقلال نباید این ۲امتیاز را از دست می‌داد؛ این اتفاق در آستانه دربی خوب نیست/ به نظر می‌رسد تیم نکونام آن عطش سابق را ندارد
استقلال نباید این ۲امتیاز را از دست می‌داد؛ این اتفاق در آستانه دربی خوب نیست/ به نظر می‌رسد تیم نکونام آن عطش سابق را ندارد

بازیکن اسبق استقلال گفت: متاسفانه استقلال در هفته حساسی ۲ امتیاز مهم را از دست داد که این در آستانه دربی خوب نیست.

 

به گزارش زیرنویس، سید مهدی سید صالحی بازیکن اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره مصاف تیم‌های استقلال و فولاد در خوزستان اظهار داشت: با توجه به شناخت خوبی که بازیکنان تیم فولاد خوزستان از تفکرات سرمربی سابقشان داشتند از ابتدای کار همه راه‌های نفوذ تیم استقلال را بسته بودند و ما در نیمه اول فوتبال فیزیکی و درگیرانه‌ای را شاهد بودیم.

وی افزود: از سوی دیگر انگیزه‌های بازیکنان فولاد خوزستان و صحبت‌هایی که در روزهای اخیر پیرامون این دیدار از سوی مسئولان باشگاه فولاد و هواداران این تیم در رسانه‌ها مطرح شده بود این انگیزه و انرژی را به شاگردان مارتینز داده بود تا با انرژی فوق العاده بیشتری به مصاف استقلال بیایند. همین امر باعث شد تا استقلال در نیمه اول نتواند خواسته‌های تاکتیکی خودش را به مرحله اجرا بگذارد.

فوروارد سال‌های گذشته استقلال اضافه کرد: در نیمه دوم و با تعویض‌هایی که استقلال انجام داد روند هجومی این تیم بهتر شد اما متاسفانه در زدن ضربات آخر دقت کافی وجود نداشت تا در نهایت بازی با تساوی به پایان برسد.

سید صالحی درباره تعدد خطاهای بازیکنان دو تیم در طول این مسابقه گفت: همانطور که اشاره کردم بازی فیزیکی و درگیرانه دو تیم باعث شد تا هیچ یک از بازیکنان نتوانند آنطور که باید و شاید دستورات تاکتیکی سرمربیانشان را در زمین اجرا کنند و بیشتر روی هم خطا می‌کردند.

مهاجم اسبق فوتبال کشورمان درباره بازی تیم فولاد تاکید کرد: به نظرم تیم فولاد یک فوتبال زیبا را مقابل استقلال به نمایش گذاشت و اگر بتواند این روند را در ادامه مسابقات ادامه بدهد قطعاً اوج میگیرد و جایگاهی بهتر در جدول برای خود دست و پا خواهد کرد.

سید صالحی با اشاره به تساوی تیم استقلال در این دیدار و از دست دادن دو امتیاز تصریح کرد: متاسفانه استقلال در هفته حساس و زمان بدی دو امتیاز را از دست داد. درست در روزی که سپاهان و پرسپولیس برنده شدند و با امتیازهای خوب به استقلال نزدیک شدند در آستانه دربی استقلال ۲ امتیاز حساس را از دست داد که نباید می‌داد.

وی افزود: به نظر می‌رسد نوعی بی‌میلی و احساس سیر شدن در بازیکنان استقلال به وجود آمده و دیگر آن عطش و میل به پیروزی را از آنها در مسابقات نمی‌بینیم. این اصلاً برای استقلال خوب نیست و می‌تواند در ادامه باعث از دست رفتن امتیازات دیگری هم بشود.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: به طور کلی در این چند وقت اخیر حال فوتبالمان خوب نیست. متاسفانه نه تیم‌های کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا عمل کرده درخشانی داشتند و نه در سطح باشگاهی و لیگ برتر داخلی شاهد یک فوتبال شاداب و جذاب از سوی تیم‌های خودمان هستیم. نمونه‌اش همین بازی استقلال و فولاد.

وی در پایان گفت: امیدوارم این وضعیت هرچه زودتر تغییر کند چون تیم ملی فوتبال کشورمان به زودی باید در جام ملت‌های آسیا حضور پیدا کند و در آن تورنمنت مهم از آبروی فوتبال کشورمان دفاع کند. آنچه این روزها فوتبال ما نیاز دارد یک سری اتفاقات خوب است تا در نهایت همه چیز از این شرایط خارج شود.

منبع: خبـر ورزشی