یک قاتل بی‌رحم رؤیای ایران را کشت!
یک قاتل بی‌رحم رؤیای ایران را کشت!

تیم ملی والیبال ایران سال گذشته دو مرتبه مقابل هلند قرار گرفت. یک بار در مسابقات لیگ ملت‌ها و بار دیگر در قهرمانی جهان موفق شد ایران را شکست دهد تا به‌نوعی فقط در یک سال گربه‌سیاه تیم بهروز عطایی لقب بگیرد

یک قاتل بی‌رحم رؤیای ایران را کشت!

به گزارش “ورزش سه”، وقتی سال گذشته خبر آمد که قرار است نیمیر عبدالعزیز به ایران بیاید و لباس باشگاه پیکان را در جام باشگاه‌های آسیا بر تن کند، موجی از هیجان و خوشحالی در بین والیبال‌دوستان به وجود آمد.

نیمیر در کنار اروین انگاپت به ستاره‌های پیکان در جام باشگاه‌های آسیا تبدیل شدند و قهرمانی نماینده ایران را رقم زدند. نیمیر که یکی از خوش‌اخلاق‌ترین ستاره‌های والیبال دنیا محسوب می‌شود، خیلی زود توانست بین طرفداران ایرانی محبوبیت پیدا کند و هنوز هم در ایران به نیکی از او یاد می‌شود.

تیم ملی والیبال ایران سال گذشته دو مرتبه مقابل هلند قرار گرفت. یک بار در مسابقات لیگ ملت‌ها و بار دیگر در قهرمانی جهان موفق شد ایران را شکست دهد تا به‌نوعی فقط در یک سال گربه‌سیاه تیم بهروز عطایی لقب بگیرد.

1742246

در هر دو بازی سال گذشته، نیمیر عبدالعزیز بهترین بازیکن تیم ملی والیبال هلند بود و با نمایش‌های درخشان خود به کابوس ایران تبدیل شد. فوق‌ستاره‌ای که اگر او را بهترین پشت‌خط‌زن دنیا ندانیم، قطعاً باید بگوییم که بین سه بازیکن استثنایی جهان در پست خودش محسوب می‌شود.

امروز یک بار دیگر این بازیکن در نقش کابوس والیبال ایران ظاهر شد و مانند یک قاتل برابر تیم بهروز عطایی عمل کرد. فوق‌ستاره هلندی‌ها که در ابتدای بازی به‌خوبی مهار شده بود و حتی روبرتو پیازا در مقطعی او را تعویض کرد، ناگهان به‌شکلی خیره‌کننده به مسابقه برگشت و همان نیمیر همیشگی شد.

این فوق‌ستاره والیبال دنیا موفق شد در مسابقه امروز مقابل ایران ۲۷ امتیاز کسب کند تا نقش اول شکست تلخ و ناامیدکننده تیم بهروز عطایی لقب بگیرد. با این شکست ایران تقریباً شانس خود را برای حضور در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها از دست داد تا به‌نوعی نیمیر قاتل رؤیاهای والیبال ایران لقب بگیرد

منبع :ورزش ۳