به گزارش  زیرنویس از خانه ملت ، محمد رشیدی ، عضو هیات رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز ( یکشنبه )  موارد اعلام وصولی را به شرح زیر قرائت کرد. سوال مصطفی نخعی و تعدادی از نمایندگان از وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص علت بی توجهی بانک ها به حمایت از تولید و […]

به گزارش  زیرنویس از خانه ملت ، محمد رشیدی ، عضو هیات رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز ( یکشنبه )  موارد اعلام وصولی را به شرح زیر قرائت کرد.

سوال مصطفی نخعی و تعدادی از نمایندگان از وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص علت بی توجهی بانک ها به حمایت از تولید و تسهیل دریافت وام در بخش تولید.

همچنین علی علیزاده نماینده مراغه و تعدادی از نمایندگان از وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص عدم پرداخت وام های اشتغال توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران و علت فروش اجباری بیمه عمر توسط شرکت های بیمه.

جلال رشیدی کوچی و تعدادی از نمایندگان از وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص علت عدم اجرای قانون ساماندهی صنعت خودرو در موضوع واردات خودروهای نو.

سوال حسین حاتمی و تعدادی از نمایندگان از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص علت عدم اقدام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای اصلاح سامانه رفاه ایرانیان و سامانه دهک بندی افراد

سوال عبدالکریم جمیری از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص اینکه چرا فوق العاده مناطق عملیات جنگی برای بازنشستگان اعمال نمی شود.

منبع خبر: رکنـا