همسر زلنسکی اینگونه از مردم آمریکا اخاذی احساسی کرد
همسر زلنسکی اینگونه از مردم آمریکا اخاذی احساسی کرد

مهر به نقل از اسپوتینک نوشت: اولنا زلنسکایا، همسر ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین در گفت‌وگو با رسانه جهانی بی‌بی‌سی، با لحنی ترحم‌برانگیز، از آمریکایی‌ها خواست تا از ارسال کمک نظامی برای کی‌یف دست نکشند و خسته نشوند! همسر زلنسکی در این گفت‌وگو با لحنی ملتمسانه و ترحم‌برانگیز اظهار داشت: ما واقعاً به کمک نیاز داریم. […]

- همسر زلنسکی اینگونه از مردم آمریکا اخاذی احساسی کرد

مهر به نقل از اسپوتینک نوشت: اولنا زلنسکایا، همسر ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین در گفت‌وگو با رسانه جهانی بی‌بی‌سی، با لحنی ترحم‌برانگیز، از آمریکایی‌ها خواست تا از ارسال کمک نظامی برای کی‌یف دست نکشند و خسته نشوند!

همسر زلنسکی در این گفت‌وگو با لحنی ملتمسانه و ترحم‌برانگیز اظهار داشت: ما واقعاً به کمک نیاز داریم. به زبان ساده، نباید از این شرایط خسته و مستاصل شویم.

این گفت‌وگو یک روز پس از آن روی آنتن رفت که کنگره آمریکا جلوی بسته کمکی ۶۰ میلیارد دلاری به اوکراین را گرفت. واشنگتن از فوریه ۲۰۲۲ یعنی همزمان با آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین، تاکنون حدود ۱۱۳ میلیارد دلار به کی‌یف کمک کرده است.

اوکراین از زمانی که کودتای ۲۰۱۴ موسوم به «میدان» در این کشور، به عزل ویکتور یانوکوویچ، رییس جمهور منتخب اوکراین منجر شد، همواره در بحران بوده است و از آن برهه، عناصر افراطی بیش از پیش در این کشور برجسته شده‌اند به طوری که شورای آتلانتیک اخیراً اذعان کرد که «اوکراین به معنای واقعی درگیر خشونت‌های راست‌گرا است.»

شورای آتلانتیک که یک اندیشکده حامی ناتو است، در سال ۲۰۱۸ صراحتاً اذعان کرد: (رفتارهای اوکراین) شبیه به پروپاگاندای کرملین به نظر می‌رسد اما اینطور نیست.

رادیو Hromadske هفته گذشته در افشاگری اعلام کرد که «وزارت ورزش و جوانان اوکراین به منظور توسعه پروژه‌های آموزش ملی‌گرایانه، در حال سرمایه‌گذاری روی گروه نئونازی “سی ۱۴” است.»

در سال‌های اخیر خشونت‌ها در اوکراین علیه مخالفان و گروه‌های قومی روس در بخش‌های شرقی این کشور تشدید شده است و مسکو اوایل سال ۲۰۲۲ به منظور بازگرداندن نظم به منطقه دونباس و حفاظت از روس‌های ساکن این منطقه، عملیات نظامی خود در اوکراین را آغاز کرد.

منبع: اطلاعات انلاین