هاشمی‌نسب به من و خانواده‌ام بی‌احترامی کرد
هاشمی‌نسب به من و خانواده‌ام بی‌احترامی کرد

نادر غبیشاوی در مورد درگیری با کادر فنی استقلال در بازی شب گذشته گفت: هاشمی‌نسب به همسر، مادر و خواهرم بی‌احترامی و آخر بازی هم من را تهدید کرد! او همیشه اخلاقش تنش‌زا است و برای خودش دشمن فرضی درست می‌کند. او ۱۷ سال با من هم‌خانه، هم تیمی و دوست بوده، ولی متأسفانه حرمت […]

- هاشمی‌نسب به من و خانواده‌ام بی‌احترامی کرد

نادر غبیشاوی در مورد درگیری با کادر فنی استقلال در بازی شب گذشته گفت: هاشمی‌نسب به همسر، مادر و خواهرم بی‌احترامی و آخر بازی هم من را تهدید کرد! او همیشه اخلاقش تنش‌زا است و برای خودش دشمن فرضی درست می‌کند. او ۱۷ سال با من هم‌خانه، هم تیمی و دوست بوده، ولی متأسفانه حرمت آن روز‌ها را نگه نداشت. من از کادرفنی استقلال و نکونام هم ناراحت هستم.

 وی ادامه داد: حتماً نکونام این چیز‌ها را شنید، ولی تعجب می‌کنم چرا جلوی بی‌احترامی کادرش را نگرفت. من با نکونام رفت و آمد خانوادگی دارم. حتی پسر‌های ما با هم دوست هستند و نمی‌دانم چرا جلوی این کار را نگرفت.

 وی افزود: هاشمی‌نسب مثل همیشه فحاشی کرد و بعد از دید خارج شد. تنش‌ها وجود دارد، ولی باید حرمت‌ها را نگه داریم. از اول بازی شروع به بد و بیراه گفتن کرد. آدم هم صبرش یک جا لبریز می‌شود. کارم را تأیید نمی‌کنم، اما یک جا‌هایی دست خود آدم نیست.

غبیشاوی ادامه داد: کسانی که هاشمی‌نسب را می‌شناسند می‌دانند او توهم دارد و برای خودش دشمن فرضی درست می‌کند و بعد هم با او درگیر می‌شود!

باشگاه خبرنگاران