این یک هواپیمای فضایی کوچک است که طول آن ۹ متر و قد آن کمتر از ۳ متر است. با یک جفت بال و دماغه گرد و با وجود اندازه کوچک آن، به نظر می‌رسد یک نسخه مینیاتوری از شاتل فضایی است. مرموزترین فضاپیمای پنتاگون که به نام X-۳۷B شناخته می‌شود، حال شهرت زیادی پیدا […]

این یک هواپیمای فضایی کوچک است که طول آن ۹ متر و قد آن کمتر از ۳ متر است. با یک جفت بال و دماغه گرد و با وجود اندازه کوچک آن، به نظر می‌رسد یک نسخه مینیاتوری از شاتل فضایی است. مرموزترین فضاپیمای پنتاگون که به نام X-۳۷B شناخته می‌شود، حال شهرت زیادی پیدا کرده‌است.

 

مرموزترین سلاح پنتاگون که کارکرد آن نامشخص است!

 

تینا مزدکی_ آیا این یک سلاح مخفی پنتاگون است؟ مخفیانه است؟ آیا به ماهواره ها می‌رسد؟ دقیقاً در فضا چه می‌کند؟ و چرا آن بالا برای مدت طولانی می‌ماند؟

 

پنتاگون نمی‌گوید و پرده پنهان کاری بر روی X-۳۷B تا قبل از پرتاب آن در روز یکشنبه در ساعت ۸:۱۴ بعد از ظهر کشیده‌است. اما این بار سرنخ‌هایی وجود دارد.

 

 

 

این پهپاد که بدون نیاز به حتی یک خدمه پرواز می‌کند، قرار است برای اولین بار با موشک قدرتمند فالکون هوی اسپیس ایکس پرتاب شود که از موشک‌هایی که در گذشته آن را پرتاب کرده‌اند قدرتمندتر است. این به گمانه زنی‌هایی منجر شد که این ماموریت در مداری بسیار بالاتر قرار خواهد گرفت، که به نظر می‌رسد طبق اسناد اخیر چنین است.

 

با این حال، آنچه ممکن است در آن مدار بالاتر انجام دهد ناشناخته باقی مانده‌است. بیانیه رسمی پنتاگون این است که این مأموریت دارای “گستره وسیعی از اهداف آزمایشی” است.

خبرآنلاین

+