یکی از بازیکنانی که در این فصل پرنوسان ظاهر شد، دانیال اسماعیلی‌فر مدافع راست شمالی پرسپولیس بود. دانیال در بازی مقابل الدحیل نمایش خیلی خوبی نداشت و همین موضوع باعث شده بود که هواداران پرسپولیس نسبت به عملکرد این بازیکن معترض شوند و انتقادها از مدافع راست سرخ‌پوشان زیاد شود. با این حال دانیال در […]

پرسپولیس, دانیال اسماعیلی‌فر, دربی تهران, فوتبال - بازگشت خوش‌موقع یک پرسپولیسی

یکی از بازیکنانی که در این فصل پرنوسان ظاهر شد، دانیال اسماعیلی‌فر مدافع راست شمالی پرسپولیس بود. دانیال در بازی مقابل الدحیل نمایش خیلی خوبی نداشت و همین موضوع باعث شده بود که هواداران پرسپولیس نسبت به عملکرد این بازیکن معترض شوند و انتقادها از مدافع راست سرخ‌پوشان زیاد شود.

با این حال دانیال در بازی با هوادار نمایش خوب و قابل قبولی داشت و نشانه‌هایی از بازگشت به روزهای خوب در بازی این بازیکن مشاهده شد. اسماعیلی‌فر که جزو بازیکنان مورد علاقه یحیی گل‌محمدی به حساب می‌آید، در دربی هم فیکس خواهد بود و می‌تواند نقش موثری در این بازی مهم داشته باشد.

گل‌محمدی برای بازی روز پنج‌شنبه حساب ویژه‌ای روی دانیال باز خواهد کرد و با نمایشی که این بازیکن در دیدار مقابل هوادار داشت، به درخشش او مقابل استقلال امیدوار شد.

منبع: خبـر ورزشی