کیست که نداند سپاهان به اندازه دو تیم کامل بازیکن دارد. سپاهان هرگز مشکل مالی یا حاشیه ندارد اما بی‌انصافی است که تمام موفقیت‌های این تیم را به حساب پول داشتن بگذاریم. در این فوتبال تیم‌های دیگری هم هستند که به اندازه سپاهان پول دارند و خرج می‌کنند اما اصل مدیریت که لازمه ثبات است […]

- این سپاهان مهارشدنی نیست/ رفت و آمدها ثبات طلایی‌پوشان را تهدید نمی‌کند

کیست که نداند سپاهان به اندازه دو تیم کامل بازیکن دارد. سپاهان هرگز مشکل مالی یا حاشیه ندارد اما بی‌انصافی است که تمام موفقیت‌های این تیم را به حساب پول داشتن بگذاریم.

در این فوتبال تیم‌های دیگری هم هستند که به اندازه سپاهان پول دارند و خرج می‌کنند اما اصل مدیریت که لازمه ثبات است را ندارند. فصل قبل یک نماینده ما در لیگ قهرمانان آسیا در ابتدای هر نیم فصل به اندازه دو تیم کامل ستاره خرید اما نتیجه نگرفت!

سپاهان چنان ساختاری دارد که با رفتن ساکت هم دچار تزلزل نشد. همانطور که با رفتن مربیان و مدیران قبلی هم سپاهان همیشه بزرگ ماند. باپایان دور مقدماتی لیگ قهرمانان سپاهان در استارت دوباره لیگ برتر در نقش جهان ۴ گل به مس رفسنجان زد، آن هم در شرایطی که ۴ ملی‌پوش روی نیمکت داشت؛ شهریار مغانلو، آریا یوسفی، محمد جواد حسین نژاد و رضا اسدی روی نیمکت بودند و نیمه دوم به زمین آمدند.

سپاهان در بازی قبلی برابر استقلال خوزستان هم ۵ ملی پوش را روی نیمکت گذاشت و البته دستش آنقدر از ستاره پر است و آنقدر شخصیت برنده پیدا کرده که بدون آنها هم کارش را انجام می‌دهد.

و جالب‌تر اینکه این ملی پوشان وقتی نیمه دوم به میدان می‌آیند به جای غر زدن و بازی بد، می‌درخشند! رضا اسدی و آریا یوسفی پاس گل دادند و شهریار مغانلو دو گل زد.

سپاهان این فصل تنها ۵ امتیاز از دست داده، ۲ امتیاز برابر نساجی در قائمشهر و ۳ امتیاز در خانه برابر ملوان. مابقی بازی‌هایش را برده اما به خاطر کسر ۴ امتیاز فعلاً صدر نشین نیست اما کیست که نداند با ادامه این روند سپاهان جدی‌ترین مدعی قهرمانی در این فصل است!

منبع: خبـر ورزشی