به گزارش زیرنویس، سرهنگ “مجید عسکری نیا ” در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی  با معرفی خود به عنوان مامور اقدام به اخاذی و سرقت از آنها کرده که بلافاصله شناسایی و دستگیری این سارق در دستور کار  ماموران آگاهی  این شهرستان قرار گرفت. فرمانده انتظامی […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ “مجید عسکری نیا ” در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی  با معرفی خود به عنوان مامور اقدام به اخاذی و سرقت از آنها کرده که بلافاصله شناسایی و دستگیری این سارق در دستور کار  ماموران آگاهی  این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان  افزود: ماموران آگاهی با بررسی صحنه های جرم و اطلاعاتی که شکات در اختیار آنها قرار دادند موفق شدند سارق مامورنما را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، متهم را در مخفیگاه خود دستگیر و تعدادی اموال مسروقه به ارزش ۵ میلیارد ریال کشف کردند.

سرهنگ  عسکری نیا اظهارداشت: متهم دستگیر شده با توجه به ادله و مستندات موجود و پس از شناسایی توسط مالباختگان به جرم خود اعتراف کرد و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان به شهروندان توصیه کرد: شهروندان عزیز به خاطر داشته باشند هنگام مراجعه ماموران ادارات خدمات رسان مانند آب، برق، گاز و حتی ماموران انتظامی، حتما از آنها کارت شناسایی و حکم ماموریت خواسته و بدون احراز هویت، درب منزل را به روی آنها باز نکنند و موضوعات مشکوک را بلافاصله برای بررسی به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

منبع خبر: رکنـا