نام حسین هدایتی از نیمه دوم دهه ۸۰ شمسی در فوتبال ایران مطرح شد. مردی که خودش را یک پرسپولیسی تمام عیار می‌دانست و حتی در مقاطعی به این باشگاه برای خرید بازیکنان بزرگ کمک مالی هم کرد. هدایتی از همان سال‌های دهه ۸۰ باشگاهی تحت عنوان استیل آذین را به راه انداخت که مدعی […]

نام حسین هدایتی از نیمه دوم دهه ۸۰ شمسی در فوتبال ایران مطرح شد. مردی که خودش را یک پرسپولیسی تمام عیار می‌دانست و حتی در مقاطعی به این باشگاه برای خرید بازیکنان بزرگ کمک مالی هم کرد.

هدایتی از همان سال‌های دهه ۸۰ باشگاهی تحت عنوان استیل آذین را به راه انداخت که مدعی بود به قطب جدیدی در فوتبال ایران تبدیل می‌شود اما عمر حضورش در این عرصه حتی به ۸ سال هم نرسید! حسین هدایتی که در اواخر دهه ۹۰ به واسطه پرونده‌های مالی محاکمه و محکوم به زندان شد، روز نوزدهم آذر ماه سال ۱۳۸۸ در مقام مالک باشگاه استیل آذین طی مصاحبه‌ای که در زیرنویس منتشر شد، این ادعا را مطرح کرد که همراه با حمید استیلی در پایان لیگ نهم موفق به کسب سهمیه آسیایی می‌شود و استیل آذین به لیگ قهرمانان راه پیدا می‌کند.

او همچنین با تاکید بر این‌که همچنان خود را یک هوادار پرسپولیس می‌داند، دوباره مدعی شد مدیران ارشد ورزش کشور (البته منظور سال ۸۸ است) همچنان اصرار دارند که او به پرسپولیس بازگردد ولی ترجیح می‌دهد حواسش به استیل آذین باشد. نکته جالب توجه این‌جاست که استیل آذین در آن فصل نتوانست سهمیه آسیایی بگیرد و حمید استیلی هم پیش از پایان مسابقات برکنار شد.

زیرنویس‌گردی| حسین هدایتی: هنوز هم اصرار می‌کنند به پرسپولیس برگردم!

منبع: خبـر ورزشی