حمله شدید رژیم صهیونیستی به جنوب نوار غزه
حمله شدید رژیم صهیونیستی به جنوب نوار غزه

منابع خبری از حمله‌های شدید هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف جنوب نوار غزه خبر می‌دهند.

به گزارش زیرنویس،  به نقل از الجزیره، مناطق مختلف جنوب نوار غزه به شدت از سوی ارتش رژیم صهیونیستی هدف گرفته شد.

رفح در جنوب نوار غزه به شدت از سوی ارتش رژیم صهیونیستی بمباران شد. خبرنگار الجزیره گزارش داد که حمله توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به مرکز شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه به شهادت ۴ فلسطینی انجامیده است.

محله شیخ ناصر و منطقه‌های شرقی شهر خان‌یونس نیز توسط توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی مورد هجوم قرار گرفته و با بمب دودزا هدف قرار داده شده است.

در شمال نوار غزه نیز محله‌های شرقی شهر غزه به شدت از سوی توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی گلوله‌باران شد.

در نتیجه حمله جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به خانه‌ای در اردوگاه جبالیا نیز ده‌ها فلسطینی شهید و زخمی شدند.

پیش‌تر اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه از افزایش آمار شهدا و زخمی‌های حمله‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه خبر داد و اعلام کرد که در جریان این حمله‌ها بیش از ۱۷ هزار و ۷۰۰ فلسطینی به شهادت رسیده و ۴۸۷۸۰ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

از سوی دیگر هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد که در نتیجه تیراندازی نظامیان اشغالگر به سوی فلسطینیان در منطقه صوریف واقع در شمال الخلیل در جنوب کرانه باختری دو کودک فلسطینی زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین نیز پیش‌تر اعلام کرد که تعداد شهیدان کرانه باختری از آغاز عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر گذشته تاکنون به ۲۷۴ تن افزایش یافته است. بر اساس این گزارش تعداد زخمی‌ها در کرانه باختری در این مدت به ۳ هزار و ۳۰۰ تن افزایش یافته است.

منبع: مـهر