آشنایی با دربی اولی‌های پرسپولیس
آشنایی با دربی اولی‌های پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی در بازی معوقه هفته پنجم لیگ برتر فوتبال روز پنج شنبه به مصاف استقلال رقیب دیرینه خود می‌رود که چند بازیکنش برای اولین بار در صورت حضور در ترکیب تیم خود، بازی دربی را تجربه می‌کنند.   با وجود اینکه از قدیم گفته اند که بازیکنان باتجربه تعیین کننده دربی […]

- آشنایی با دربی اولی‌های پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی در بازی معوقه هفته پنجم لیگ برتر فوتبال روز پنج شنبه به مصاف استقلال رقیب دیرینه خود می‌رود که چند بازیکنش برای اولین بار در صورت حضور در ترکیب تیم خود، بازی دربی را تجربه می‌کنند.  

با وجود اینکه از قدیم گفته اند که بازیکنان باتجربه تعیین کننده دربی هستند و تجربه خیلی در موفقیت یک تیم در این بازی حساس اهمیت دارد، اما برخی از بازیکنان جوان هم می‌خواهند خودشان را در این بازی مهم به کادر فنی تیم خود اثبات کنند تا شاید بتوانند نفر فیکس تیم خود در بازی‌های بعدی شوند.  

شهاب زاهدی، مسعود ریگی، نبیل باهویی، محمد مهدی احمدی، میلاد سورگی و محمد مهدی احمدی  بازیکنانی هستند که در صورت بازی  در روز پنج شنبه اولین دربی خود را تجربه می‌کنند و به عنوان دربی اولی‌ها معرفی می‌شوند. البته یاسین سلمانی هم که امسال به پرسپولیس پیوست می‌توانست در فهرست اولین‌ها قرار بگیرد، اما او  رباط صلیبی پاره کرد و ۶ ماه از میادین دور است و نمی‌تواند اولین دربی خود را تجربه کند.  

باشگاه خبرنگاران