بازی دربی ۶ امتیازی است/ همه درگیری‌ها از سکو‌ها نشات می‌گیرد
بازی دربی ۶ امتیازی است/ همه درگیری‌ها از سکو‌ها نشات می‌گیرد

شاهرخ بیانی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره دربی سرخابی‌ها اظهار کرد: این بازی خاصی هست و در هر صورت بازی سختی برای هر ۲ تیم است، چون طرفداران منتظر چنین بازی هستند و هر ۲ تیم خوب هستند و بالای جدول حضور دارند و ان شا الله یک بازی خوب و بدون درگیری  ببینیم. بازی […]

- بازی دربی ۶ امتیازی است/ همه درگیری‌ها از سکو‌ها نشات می‌گیرد

شاهرخ بیانی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره دربی سرخابی‌ها اظهار کرد: این بازی خاصی هست و در هر صورت بازی سختی برای هر ۲ تیم است، چون طرفداران منتظر چنین بازی هستند و هر ۲ تیم خوب هستند و بالای جدول حضور دارند و ان شا الله یک بازی خوب و بدون درگیری  ببینیم. بازی با فولاد که دیدم یک بازی درگیرانه و بد بود و تماشاگران بطری و اشیای دیگر پرتاب می‌کردند و از بازی لذت نبردند.

او افزود: امیدوارم بازی استقلال و پرسپولیس خارج از کری که با هم دارند ان شا الله یک بازی خوبی باشد که طرفداران که به ورزشگاه می‌روند لذت ببرند.

امیدوارم استقلال از لحاظ روحی و روانی آماده بازی دربی شود 

بیانی درباره شرایط استقلال در بازی دربی گفت: به نظرم شرایط این تیم خوب است و ان شا الله از لحاظ روحی و روانی هم آماده این بازی شوند، چون این بازی ۶ امتیازی برای هر ۲ تیم  که بالای جدول هستند، است. به هر حال باید آرامش داشته باشند و درگیر نشوند و کارت قرمز  الکی  نگیرند و خیلی این بازی حساسیت دارد وامتیازات بهم نزدیک است و امیدوارم بازی خوبی ببینیم.

سرخابی ها برای نباختن در دربی یک مقدار احتیاط می کنند  

پیشکسوت استقلال درباره اینکه حساسیت بازی  باعث می‌شود دربی کسل کننده باشد، گفت: به هر حال هیچ کدام از ۲ تیم نمی‌خواهند بازنده باشند و به خاطر طرفدارانشان که چندین سال است که کری با هم دارند به خاطر همین مسئله بازیکن هم شرایط را می‌داند و نمی‌خواهد بازنده این بازی باشد و یک مقدار احتیاط هم در این بازی وجود دارد.

خط هافبک برگ برنده بازی دربی است 

او درباره اینکه برگ برنده این بازی چیست، گفت: به نظرم خط هافبک برگ برنده این بازی است. هر خط هافبکی که خوب بازی کند  در نهایت به نفع یکی از این ۲ تیم خواهد بود. اگر هافبک‌ها بتوانند بازی را تنظیم کنند و به موقع دفاع کنند و به خط حمله اضافه شوند و در ضد حملات شرکت کنند می‌توانند برگ برنده هر ۲ تیم باشند.

هر تیمی آرامش داشته باشد برنده دربی می شود 

بیانی درباره تقابل خط دفاع خوب برابر خط حمله زهرداررا چطور می‌بیند، گفت: اصلا بازی استقلال و پرسپولیس به داشتن یا نداشتن مهاجم ربطی ندارد، چون بازی هست که به جز دروازه بان همه باید بدوند و بازی درگیرانه است. اصلا اینطور نیست که فقط فوروارد گل بزند. به هر حال مربیان به بازیکن خود می‌گویند که مراقب بازیکن روبروشان باشند و فضا آن قدر بهم نمی‌دهند به خاطر همین بازی درگیرانه را شاهد هستیم، چون فضا‌ها کم، گل زدن سخت و خطا هازیاد می‌شود. فرقی ندارد که بگوییم فوروارد‌های آن طرف بهتر از آن طرف هستند. هر تیمی که آرامش داشته باشد برنده بازی  است.

بهترین خاطره ام قهرمانی با گل پرویز مظلومی بود 

پیشکسوت استقلال درباره بهترین و بدترین خاطره اش از دربی گفت: به نظرم بهترین خاطره مربوط به سال ۶۱ بود که پرویز مظلومی گل زد و آن دربی را ۲ بر یک بردیم و قهرمان شدیم و همان روز جام گرفتیم. بدترین خاطره ام این است که رضا عابدینی بازیکن پرسپولیس  گل زد و هر چقدر ما زدیم و ۱۰ موقعیت گلزنی داشتیم، اما وارد دروازه پرسپولیس نشد و یک بر صفر باختیم.

سکوها آرامش داشته باشند، دربی زیباتر می شود 

او درباره اینکه حضور هواداران را در این بازی چطور می‌بیند، گفت: هواداران خیلی مهم هستند، چون همه درگیری‌های در زمین مسابقه از سکو‌ها نشات می‌گیرد و اگر سکو‌ها آرامش داشته باشند و هواداران تیم خود را تشویق کنند بازی هم زیباتر می‌شود. طرفداران توهین نکنند و حرف‌های بد نزنند تا بازی قشنگ شود.

امیدوارم استقلال برنده دربی شود 

نتیجه اصلا کسی نمی‌تواند نتیجه را پیش بینی کند، اما شرایط هر ۲ تیم خوب است و من خودم خوشحال می‌شوم و امیدوارم که استقلال این بازی را برنده شود، اما بازی هست که پیش بینی کردنش سخت است، چون لحظات تعیین کننده هستند و هر تیمی که از دقایق بازی خوب استفاده کند برنده بازی می‌شود.  

باشگاه خبرنگاران