به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه اعلام کرد که در نتیجه بمباران نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی هر روز صدها نفر بر تعداد شهیدان افزوده می‌شود. این نهاد دولتی فلسطینی تاکید کرد: استفاده ارتش اشغالگر از غیرنظامیان جهت تبلیغات و مجبورنمودن آنان به بازی‌کردن و انجام برخی اقدامات در برابر […]

به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه اعلام کرد که در نتیجه بمباران نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی هر روز صدها نفر بر تعداد شهیدان افزوده می‌شود.

این نهاد دولتی فلسطینی تاکید کرد: استفاده ارتش اشغالگر از غیرنظامیان جهت تبلیغات و مجبورنمودن آنان به بازی‌کردن و انجام برخی اقدامات در برابر دوربین‌ها را به شدت محکوم می‌کنیم.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه بیان کرد: ما خواهان ورود روزانه هزار کامیون حامل کمک به نوار غزه هستیم. از کشورهای عربی می‌خواهیم که برای نجات هزاران زخمی و بیمار، بیمارستان‌های صحرایی مجهز خود را در نوار غزه بر پا کنند.

این دفتر در ادامه اعلام کرد: اشغالگران ده‌ها نفر را در بیت‌لاهیا بازداشت کردند که بیشتر آنان پزشک، مهندس یا خبرنگار بودند. ما به سازمان‌های بین‌المللی نسبت به گسترش قحطی در تمامی نوار غزه هشدار می‌دهیم و این سازمان‌ها و اشغالگران را مسوول از بین رفتن امنیت غذایی و آبی در غزه می‌دانیم.

گفتنی است کمی پیش‌تر اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که در نتیجه حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر تاکنون نزدیک به ۱۸ هزار فلسطینی به شهادت رسیده‌اند. همچنین القدره از افزایش آمار زخمی‌های حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به غزه به ۴۹ هزار و ۲۲۹ نفر خبر داد. وی تاکید کرد که در نتیجه حمله‌های ۲۴ ساعت گذشته رژیم صهیونیستی به غزه ۲۹۷ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و بیش از ۵۵۰ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

منبع: مـهر