استقلال در حالی با فولاد خوزستان تساوی کرد که در نیمه اول برخورد آرمین سهرابیان با سینا مریدی موجب شد بازیکن فولاد خوزستان دچار خونریزی شود. اتفاقی که البته کاملا غیر عمد بود و به وضوح در دنیای فوتبال رخ می‌دهد اما مربیان فولاد خوزستان نسبت به این مسئله فوق العاده معترض بودند و تاکید […]

استقلال در حالی با فولاد خوزستان تساوی کرد که در نیمه اول برخورد آرمین سهرابیان با سینا مریدی موجب شد بازیکن فولاد خوزستان دچار خونریزی شود. اتفاقی که البته کاملا غیر عمد بود و به وضوح در دنیای فوتبال رخ می‌دهد اما مربیان فولاد خوزستان نسبت به این مسئله فوق العاده معترض بودند و تاکید داشتند که آرمین باید از زمین اخراج شود.

نکته اینجاست که ظاهراً اهواز به شهری طلسم شده برای مدافع استقلال تبدیل شده است و این بازیکن وقتی در آنجا به میدان می‌رود، ناخودآگاه  و البته به صورت سهوی برای دیگران دردسر درست کرده و موجب مصدومیت آنها می‌شود. ‌سهرابیان اسفند ماه سال ۹۶ در جریان بازی استقلال و فولاد با له آندرو پادوانی برخورد کرد و این بازیکن برزیلی استقلال پس از آن برخورد عملاً از فوتبال کنار رفت و زندگی‌اش دستخوش تغییرات عجیب و عمده‌ای شد. حالا پس از گذشت نزدیک به ۵ سال، دوباره آرمین در اهواز برابر فولاد با پیراهن استقلال به میدان رفت و این بار زمینه برای مصدوم شدن یک بازیکن دیگر توسط او فراهم شد! داستانی که معلوم نیست تا چه زمانی ادامه پیدا می‌کند؟

البته فراموش نکنیم که پادوانی چند ماه پس از آن آسیب دیدگی با صراحت مصاحبه کرد و گفت سهرابیان هیچ عمد و نقشی در ماجرای مصدومیتش نداشته و اتفاقی کاملاً فوتبالی وسهوی به وقوع پیوست.

اهواز؛ شهر سیاه برای بازیکن استقلال/ او در خوزستان همه را مصدوم می‌کند!

منبع: خبـر ورزشی