مجلس پرونده تخلفات در انتخابات اتاق بازرگانی را بررسی و به دولت ابلاغ می‌کند
مجلس پرونده تخلفات در انتخابات اتاق بازرگانی را بررسی و به دولت ابلاغ می‌کند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات گفت: امروز تخلفات در انتخابات اتاق بازرگانی در کمیسیون صنایع و معادن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مجلس پرونده تخلفات در انتخابات اتاق بازرگانی را بررسی و به دولت ابلاغ می‌‎کند

 امروز علی خضریان، سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در مورد ورود کمیسیون اصل ۹۰ به پرونده مطروحه درخصوص انتخابات اخیر اتاق بازرگانی گفت: این موضوع با دقت در حال بررسی است و اولین جلسه بررسی مستندات آن صبح شنبه با حضور نمایندگان دستگاه‌های مربوطه برگزار شد.

پیش از این گفته شده بود که کمیسیون اصل نود مجلس به منظور بررسی تخلفات صورت گرفته در فرآیند انتخابات اتاق بازرگانی جلسه‌ای ویژه با حضور مسئولان وزارت اطلاعات و صمت برگزار می‌کند.

سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در خصوص ورود مجلس به موضوع انتخابات اتاق بازرگانی گفت: در اختیارات کمیسیون اصل نود و مجلس است که این پرونده را بررسی کنند. مجلس نمی‎تواندانتخابات بخش خصوصی را لغو بکند.

وی توضیح داد: این روند فرآیند خودش را دارد. هیئت عالی نظارت و وزارت صمت باید انتخابات مورد نظر را بررسی کنند و پیش ببرند.

میرتاج‌الدینی اعلام کرد: کمیسیون اصل نود گزارشاتی تهیه می‌کند و شرایط را بررسی می‌کنند و نهایتاً نتیجه بررسی‌ها را به دولت و قوه قضاییه منعکس می‌کند.

در نهایت این نماینده گفت: مجلس در حال بررسی موضوع است. امروز نیز این پرونده در کمیسیون صنایع و معادن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 منبع:اقتصاد آنلاین