به گزارش زیرنویس، سردار مجید کریمی اعلام کرد: پلیس بین‌الملل فراجا با همکاری پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ موفق به شناسایی محل اختفای دختر ۱۴ ساله و عامل ربایش او و همچنین انتقال او به کشورش شدند. وی در توضیح این خبر ادامه داد: به دنبال دریافت اطلاعات مربوط به فقدان یک دختر نوجوان […]

به گزارش زیرنویس، سردار مجید کریمی اعلام کرد: پلیس بین‌الملل فراجا با همکاری پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ موفق به شناسایی محل اختفای دختر ۱۴ ساله و عامل ربایش او و همچنین انتقال او به کشورش شدند.

وی در توضیح این خبر ادامه داد: به دنبال دریافت اطلاعات مربوط به فقدان یک دختر نوجوان در قالب اعلان زرد اینترپل، پلیس بین‌الملل فراجا، ردیابی و شناسایی فرد گمشده را در دستور کار قرار داد؛ حسب اطلاعات مندرج در اعلان، دختر بچه‌ای ۲ سال قبل وقتی تنها ۱۲ سال داشت توسط مردی مورد اغفال و ربایش قرار می‌گیرد و به صورت غیرقانونی وارد کشور ایران می‌شود.

رئیس پلیس بین‌الملل فراجا افزود: با همکاری صورت گرفته میان پلیس بین‌الملل فراجا و پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ این دختر ردیابی و شناسایی می‌شود که تحقیقات پلیسی صورت گرفته نشان داد که وی توسط فرد رباینده به یکی از منازل بالای شهر تهران منتقل شده و به عنوان سرایدار مشغول کار بوده است.

سردار کریمی اظهار داشت: پس از شناسایی منزل و تحویل دختر به پلیس، وی اظهار کرد که عامل ربایش او را با وعده و اغفال ربوده و از طریق مرزهای شمال غرب کشور از بیراهه و مسیر کوهستانی وارد کشورمان کرده است.

وی در پایان گفت: این دختر پس از هماهنگی‌های قضائی پلیسی از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به کشورش منتقل شد.

منبع: مـهر