این قبیل تابوت های سفارشی می توانند تا ۱۰۰۰ دلار قیمت داشته باشند که مبلغ هنگفتی برای کشاورزانی است که بیشتر آنها کمتر از سه دلار در روز درآمد دارند…      مردم کشور غنا به ساخت تابوت هایی که بازتاب دهنده زندگی، رویاها، احساسات و موقعیت مردگان هستند، افتخار می کنند. بازماندگان بر این […]

این قبیل تابوت های سفارشی می توانند تا ۱۰۰۰ دلار قیمت داشته باشند که مبلغ هنگفتی برای کشاورزانی است که بیشتر آنها کمتر از سه دلار در روز درآمد دارند…

 

کار و کسب جالب در غنا
کار و کسب جالب در غنا

 

 مردم کشور غنا به ساخت تابوت هایی که بازتاب دهنده زندگی، رویاها، احساسات و موقعیت مردگان هستند، افتخار می کنند. بازماندگان بر این باورند که مردگان باید به بهترین شکل ممکن برای سفر پایانی خود آماده شوند و مراسم تشییع جنازه به طور مفصل انجام می شود.

 

در غنا کارگاه های نجاری وجود دارند که تابوت های سفارشی می سازند. تابوت های فانتزی نیز در این کشور علاقمندان خاص خود را دارد.

 

با توجه به این که غنا یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کاکائو در جهان است، خانواده ها در مناطق روستایی پولی که به سختی پس انداز می کنند را ممکن است برای خرید تابوت های سفارشی به شکل دانه کاکائو صرف کنند.

 

این قبیل تابوت های سفارشی می توانند تا ۱۰۰۰ دلار قیمت داشته باشند که مبلغ هنگفتی برای کشاورزانی است که بیشتر آنها کمتر از سه دلار در روز درآمد دارند.

 

به طور کلی، طرح های تابوت نشان دهنده شغل یا موقعیت متوفی است. به عنوان نمونه، تابوتی به شکل فلفل چیلی قرمز معنای نمادین دارد. رنگ قرمز و تندی نشان دهنده تندخو و دمدمی مزاج بودن شخصیت متوفی است.

 

تابوت های به شکل خودرو مرسدس بنز در غنا محبوب هستند. این سبک تابوت ها نشان دهنده موقعیت اجتماعی بالای فرد است.  

 

نجاران محلی اغلب از ابزارهای دست ساز ساده برای ساخت تابوت استفاده می کنند و سپس آن را رنگ می کنند.

+