گردان‌های قسام: استحکامات دشمن را هدف قرار دادیم
گردان‌های قسام: استحکامات دشمن را هدف قرار دادیم

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که استحکامات ارتش رژیم صهیونیستی را داخل مقر فرماندهی میدانی ارتش این رژیم در شرق خان‌یونس هدف قرار داده است.

به گزارش زیرنویس، به نقل از الجزیره، گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) از حمله خمپاره‌ای به استحکامات و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در داخل مقر فرماندهی ارتش این رژیم در منطقه «الزنه» واقع در شرق خان‌یونس خبر داد.

علاوه بر این قسام اعلام کرد که نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی را در محور شمال شهر خان‌یونس با خمپاره سنگین هدف قرار داده است.

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) نیز اعلام کرد که تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در خیابان شماره ۵ در شمال شرق خان‌یونس با خمپاره هدف قرار داده است.

علاوه بر این گردان‌های قدس از درگیری شدید مبارزان این گردان‌ها با نظامیان دشمن و هدف قراردادن ۲ تانک صهیونیستی با راکت «تاندوم» در محور غرب اردوگاه جبالیا خبر داد.

همچنین گردان‌های قدس اعلام کرد که «صوف» و «نیر اسحاق» را موشک‌باران کرده است.

گردان‌های مجاهدین نیز بیان کرد که مبارزان این گردان‌ها در محور جبالیا در شمال نوار غزه به شدت با نظامیان صهیونیست درگیر شده‌اند.

همچنین گردان‌های مجاهدین تاکید کرد که یک جنگ‌افزار صهیونیستی را به همراه نظامیان سوار بر آن با بمب کاشته‌شده توسط مبارزان این گردان‌ها منفجر کرده است.

کمی پیش‌تر گردان‌های قسام از موشک‌باران دوباره تل‌آویو در واکنش به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در حق غیرنظامیان فلسطینی خبر داد.

منبع: مـهر