حضور تیم ایرانی در رشته ورزشی اسرائیلی دردسرساز شد
حضور تیم ایرانی در رشته ورزشی اسرائیلی دردسرساز شد

رئیس فدارسیون انجمن های ورزش های رزمی به شرکت یک تیم ایرانی در رقابت های آسیایی IMMAF واکنش نشان داد.

 

به گزارش زیرنویس، فارس نوشت: ظاهرا یک رویدادی با نام چهاردهمین دوره مسابقات آسیایی IMMAF در رده های سنی نوجوانان، امید و بزرگسالان به میزبانی بحرین در حال پیگیری است که یک تیم با نام MMA آیمف ایران در این رقابت ها، غیر قانونی و بدون دریافت مجوز شورای برون مرزی حضور پیدا کرده است!

یوسف بهتری رئیس فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی گفت: ما دو سال پیش به وزارت ورزش و جوانان و نهادهای نظارتی اعلام کردیم که این رشته از سوی فدراسیون ما تعلیق است و هیچ گونه ارتباطی با فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی ندارد. بازهم اعلام می کنیم که این رشته را به هیچ عنوان به رسمیت نمی شناسیم. بارها به مسئولان مربوطه اعلام کرده ایم که مقر این رشته MMA آیمف در کشور انگلیس است و این رشته کاملا اسرائیلی است!

وی در پاسخ به این سوال که پس این رشته چگونه بدون دریافت شورای برون مرزی به مسابقات اعزام شده است، گفت: اعزام این رشته بدون دریافت مجوز شورای برون مرزی بوده و کاملا سفر این تیم به بحرین غیر قانونی است. متاسفانه یک سری افراد سودجو و کلاهبردار از ناآگاهی ورزشکاران سو استفاده می کنند و با این روش کلاهبرداری می کنند! ما دو سال است در مورد این رشته اطلاع رسانی کرده ایم، اما متاسفانه بازهم برخی ورزشکاران فریب این افراد شیاد و سودجو را می خورند.

رئیس فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی در پایان عنوان کرد: اعزام این تیم بدون دریافت مجوز شورای برون مرزی بوده و مدال های کسب شده هیچ گونه ارزشی ندارد. این اعزام کاملا غیر قانونی است و دستگاه های نظارتی بدون شک باید با این نفرات که چنین اعزام هایی را انجام داده اند برخورد قانونی کنند.

منبع: اطلاعات انلاین