پاکدامن پس از حضور در جمع ۱۰سابریست جهان: ارقام دریافتی شمشیربازان خنده دار است/ امیدوارم استقلال برنده دربی شود
پاکدامن پس از حضور در جمع ۱۰سابریست جهان: ارقام دریافتی شمشیربازان خنده دار است/ امیدوارم استقلال برنده دربی شود

علی پاکدامن کاپیتان تیم ملی شمشیربازی گفت: در بحث مبالغ قرارداد‌ها و اگر این مبالغ را بخواهیم با سایر رشته‌های ورزشی مورد قیاس قرار دهیم واقعا خنده دار است و باید فکری برای حل این مسأله صورت بگیرد.

 

علی پاکدامن در گفتگو با خبرنگار ورزشی  در خصوص نتیجه خود در گرندپری پاریس اظهار داشت: ۱۱۰ سابریست حاضر در این رقابت‌ها جزو بهترین‌های جهان بودند. طبیعی است که خیلی از بهترین‌های جهان در این رقابت‌ها حذف شدند و نتوانستند به مراحل بالا و کسب مدال برسند. روی اشتباه خود مدال را از دست دادم، یک لحظه تمرکزم را از دست دادم. من مقابل «پاتریس» باختم و نتوانستم به نیمه نهایی برسم. امیدوارم در مسابقات آینده این شکست تلخ را جبران کنم و به مدال برسم.

نفر هشتم رنکینگ جهانی درباره اینکه باید چه حمایت‌هایی صورت بگیرد تا روند صعودی شمشیربازی ادامه دار باشد، تصریح کرد: تاکنون هیچ قصوری از طرف وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در حق شمشیربازی صورت نگرفته و هر حمایتی که نیاز بوده از این رشته صورت گرفته است.

ملی پوش سابر اینکه با ابراز ناراحتی از قرارداد‌های ورزشکاران رشته شمشیربازی گفت: واقعا لیگ ضعیفی داریم از جمله در بحث مبالغ قرارداد‌ها و اگر این مبالغ را بخواهیم با سایر رشته‌های ورزشی مورد قیاس قرار دهیم واقعا خنده دار است و باید فکری برای حل این مسأله صورت بگیرد.

پاکدامن با تشکر از کادرفنی تیم ملی شمشیربازی در جهت حمایت از ملی پوشان گفت: خوشبختانه حضور ماساژور در مسابقات برای ما گره گشا است. جا دارد از کادرفنی تیم ملی به خصوص امین قربانی کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم، زیرا همیشه حامی ما بوده و خیلی حرفه‌ای هم کار‌ها را پیگیری و دنبال می‌کند.

او درباره پیش بینی خود از نتیجه دربی اینطور پاسخ داد: امیدوارم در روز پنجشنبه استقلال با ارائه یک بازی زیبا رقیب دیرینه خود را ببرد و یک سه امتیاز به هوادارانش هدیه دهد.

پاکدامن درباره اینکه زننده گل استقلال در دربی چه کسی میتواند باشد، عنوان کرد: آرزوی قلبی من این است مهرداد محمدی در روز دربی گلزنی کند. اگر پدرم برای دیدن بازی به استادیوم برود من هم او را همراهی خواهم کرد.

کاپیتان تیم ملی شمشیربازی سابر درباره اینکه تاکنون نتایج استقلال را در لیگ چگونه دیده است، اظهار داشت: واقعا در فصل جاری جواد نکونام با دستان خالی بهترین نتایج را گرفته است. واقعا استقلال در حد سه بازیکن به نام سید حسین حسینی، روزبه چشمی و مهرداد محمدی خلاصه شده است. البته بلانکو هم جزو نفراتی است که با جان دل برای این تیم به میدان می‌رود وگرنه سایر نفرات در حد اندازه نام این نیستند.

 

منبع: ایسـنا