صحبت‌های داغ مهاجم جنجالی درباره دربی ۱۰۲، خطر هاشمی‌نسب و داوری که مخفی شده است
صحبت‌های داغ مهاجم جنجالی درباره دربی ۱۰۲، خطر هاشمی‌نسب و داوری که مخفی شده است

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، با نزدیک شدن به زمان دربی ۱۰۲، به همان اندازه‌ای که حساسیت این مسابقه بیشتر می‌شود، فشار روی دو تیم نیز افزایش پیدا می‌کند. سوال مهم همگان در این روز‌ها به این مسئله مرتبط می‌شود که؛ کدام سرمربی می‌تواند مانع تاثیرگذاری این فشار‌ها بر تیمش شود و از دربی به سلامت […]

استقلال, فوتبال, مهدی هاشمی نصب - صحبت‌های داغ مهاجم جنجالی درباره دربی ۱۰۲، خطر هاشمی‌نسب و داوری که مخفی شده است

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، با نزدیک شدن به زمان دربی ۱۰۲، به همان اندازه‌ای که حساسیت این مسابقه بیشتر می‌شود، فشار روی دو تیم نیز افزایش پیدا می‌کند. سوال مهم همگان در این روز‌ها به این مسئله مرتبط می‌شود که؛ کدام سرمربی می‌تواند مانع تاثیرگذاری این فشار‌ها بر تیمش شود و از دربی به سلامت عبور کند؟ درباره این بازی با «غلامرضا فتح آبادی» بازیکن سال‌های قبل هر دو تیم و از گلزنان دربی گفت وگویی را انجام داده ایم.

غلامرضا فتح آبادی در باره شرایط دو تیم قبل از دربی ۱۰۲ گفت: پرسپولیس قبل از بازی با هوادار، یک بازی برابر الدحیل داشت که در حضور ۶۰ هزار تماشاگر محکوم به نباختن بود، اما موفق عمل نکرد. در آن بازی می‌توانستند در داخل رختکن تیم را مدیریت کنند که این اتفاق رخ نداد. بازیکنان از نظر ذهنی آماده پیروزی برابر الدحیل نبودند. الدحیل نشان داده بود که در ضدحملات خطرناک است، اما ما این را درک نکردیم و بازی را دادیم. مردم در آن بازی برد می‌خواستند. اگر دربی را ببازند کار سخت می‌شود. برد خفیف برابر هوادار فعلا فضا را کمی آرام کرد، اما اگر دربی را ببازند همان اتفاقات بازی با الدحیل روی سکو‌ها می‌افتد. کادر فنی دو تیم با احتیاط می‌آیند بخصوص یحیی گل محمدی. نکونام بلد است چگونه کار را در آورد. او سال‌ها کنار کی روش بوده و می‌داند چه کار کند. یحیی باید حتما این بازی را ببرد.

وی در ادامه گفت: امیدوارم دو تیم جوانمردانه بازی کنند. بیانیه‌های اخیر و قهر کردن‌ها یحیی و حرف نزدن آقای درویش دست به دست هم می‌دهد تا پرسپولیس بیشتر نگران باشد. در مقابل مشکلات استقلال و اختلافات آقای خطیر و نکونام رفع شده و در آرامش است. پرسپولیس روز سختی دارد در دربی البته نه داخل زمین بلکه بیرون زمین. اگر پرسپولیس ببازد فکر می‌کنم باید تغییرات وسیعی در این تیم بشود.

فتح آبادی افزود: هوادار متعصبی که یک میلیون می‌دهد و از بازار سیاه بلیت می‌خرد تا این بازی از نزدیک تماشا کند، در صورت باخت دیگر تحمل نمی‌کند. پرسپولیس اگر نبرد نباید ببازد و حداقل یک مساوی بگیرد. دفاع پرسپولیس بعد از مصدومیت پورعلی گنجی شکننده شده و اگر بیرانوند ستاره بازی‌ها نبود شکست‌های بدی رقم می‌خورد.

پیشکسوت استقلال و پرسپولیس گفت: دربی با بازی‌های دیگر برای بازیکن فرق دارد. فشار مردم و رسانه‌ها کار را سخت می‌کند. کسانی موفق خواهند بود که اجازه ندهند ذهن شان به بیرون زمین معطوف شود.

گلزن سال‌های دور دربی درباره حساسیتی که روی مهدی هاشمی نسب است گفت: هاشمی نسب را از روزی که می‌شناسم با تعصب بوده. برای هر دو تیم زحمت کشیده است. مصاحبه‌های انجام می‌دهد مثل خداداد عزیزی که رک است. حساسیت روی او زیاد است و این مسئله اثر منفی روی پرسپولیس می‌گذارد.

وی درباره نتیجه گفت: فکر می‌کنم میانه میدان به هر تیم برسد بازی را برده است. تیمی که درگیر حواشی نشود موفق خواهد شد. دهه ۶۰ و بازی دربی که یک – یک شد، داشتم گرم می‌کردم پروین صدایم زد گفت چرا اینجوری گرم می‌کنی؟ بعد گفت امروز روز تو است و دقیقه ۱۰ خودش پاس داد و من گل زدم. مربی می‌داند بازیکنش چه می‌کند. نکونام نسبت به یحیی خیالش راحت‌تر است.

بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس درباره داوری دربی و قضیه مبهم وی‌ای آر گفت: دیروز صحبت‌های آقای افشاریان را شنیدم. یک چیز‌هایی را پنهان می‌کنند. چرا پنهان می‌کنید؟ مگر در دیگر لیگ‌های دنیا داور را مخفی می‌کنند؟ اینگونه داور را زیر فشار می‌برید؟ اگر آن اشتباهات فاحش در این بازی شود جنجال خواهد شد ضمنا همه باید مراقب هاشمی نسب باشند. نوازی هم که نیست. این تنش‌ها باید از بین برود.

منبع: اطلاعات انلاین