آمار برتری پرسپولیس در دربی‌های آذر ماه
آمار برتری پرسپولیس در دربی‌های آذر ماه

صد و دومین دربی سرخابی‌ها در حالی روز پنج شنبه  ۲۳ آذر ماه ساعت ۱۵ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تاکنون ۸ مرتبه در ماه آذر به مصاف یکدیگر رفته‌اند که حاصل آن ۴ برد برای سرخپوشان و یک برد برای آبی پوشان بوده و ۳ بازی هم با […]

پرسپولیس, دربی پایتخت, فوتبال - آمار برتری پرسپولیس در دربی‌های آذر ماه

صد و دومین دربی سرخابی‌ها در حالی روز پنج شنبه  ۲۳ آذر ماه ساعت ۱۵ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تاکنون ۸ مرتبه در ماه آذر به مصاف یکدیگر رفته‌اند که حاصل آن ۴ برد برای سرخپوشان و یک برد برای آبی پوشان بوده و ۳ بازی هم با تساوی به پایان رسیده است.

آخرین بار‌ی که دربی آذرماه برنده داشت به دوم آذر ۱۳۹۳ باز می‌گردد که پس از ۳۶۰ دقیقه قحطی گل، طلسم تساوی‌های متوالی شکست و پرسپولیس با نتیجه ۲ بر یک از سد استقلال گذشت. در مسابقه‌ای که سجاد شهباززاده موفق به گلزنی شد و محمد نوری و امید عالیشاه نام خود را در میان گلزنان دربی ثبت کردند تا اولین شکست امیر قلعه نویی مقابل پرسپولیس در قامت مربی مقابل حمید درخشان سرمربی پرسپولیس رقم خورد.

قلعه نویی در دربی برگشت نیز مغلوب شد و فصل را در رتبه ششم به پایان رساند. پرسپولیس نیز دوران درخشان خود را با برانکو ایوانکوویچ استارت زد.

باشگاه خبرنگاران