ژاوی، سرمربی بارسلونا پس از شکست بد یکشنبه شب مقابل خیرونا بار دیگر در کانون توجه قرار گرفت، شکستی که باعث فاصله هفت امتیازی بلوگرانا از صدر جدول لالیگا شد. در حالی که او با دو برد بزرگ از فاجعه مقابل پورتو و اتلتیکومادرید جلوگیری کرد، روشی که خیرونا بارسلونا را شکست داد و اظهارات […]

فوتبال .فوتبال اسپانیا .بارسلونا - ۴ سرمربی غیرقابل پیش‌بینی در لیست بارسلونا

ژاوی، سرمربی بارسلونا پس از شکست بد یکشنبه شب مقابل خیرونا بار دیگر در کانون توجه قرار گرفت، شکستی که باعث فاصله هفت امتیازی بلوگرانا از صدر جدول لالیگا شد. در حالی که او با دو برد بزرگ از فاجعه مقابل پورتو و اتلتیکومادرید جلوگیری کرد، روشی که خیرونا بارسلونا را شکست داد و اظهارات ژاوی پس از آن، دوباره تردیدهایی را در مورد توانایی او ایجاد کرد.

طبق گزارش‌ «بار کانالتس»، مقامات بارسلونا از جمله خوان لاپورتا روز پنجشنبه برای بحث در مورد آینده ژاوی تشکیل جلسه خواهند داد. همان منبع فاش کرد که بارسلونا چهار سرمربی را در لیست نهایی خود دارد که به خودی خود نشان می‌دهد که تغییر تا قبل از تابستان بعید است.

پیش از بازی مقابل اتلتیکو و پورتو، از رافائل مارکس سرمربی تیم دوم بارسلونا به عنوان جایگزین موقت نام برده شد و این باشگاه چندین هفته پیش با میشل سانچس، سرمربی خیرونا، تماس گرفت تا به آنها بگوید که به جذب این مربی علاقمند است. در همین حال رئال سوسیداد در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی داشت و یکی از دلایل این پیشرفت وجود ایمانول آلگواسیل است و بارسلونا نگاه تحسین‌آمیزی به او دارد. در نهایت تیاگو موتا هافبک سابق بارسلونا، اینتر، پاری‌سن‌ژرمن و اتلتیکو مادرید گزینه دیگری است. او در حال حاضر هدایت بولونیا در سری آ را بر عهده دارد و پس از حضور در جنوا و اسپزیا، تیمش را بالاتر از همه انتظارات در رده پنجم قرار داده است. موتا همچنین به فوتبال جذاب و تاکتیک مبتکرانه شهرت دارد.

حضور میشل و آلگواسیل در این لیست نشان می‌دهد که بارسلونا در صورت ادامه مشکلات بیشتر به فکر تغییر احتمالی در تابستان است تا الان. قوانین لالیگا می‌گوید که یک سرمربی تنها می‌تواند در هر فصل هدایت یک باشگاه را بر عهده بگیرد، بنابراین هیچ یک نمی‌توانند قبل از تابستان این کار را بر عهده بگیرند.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی