کاربر بدشانس چینی در زیر چسب گوشی وان‌پلاس ۱۲ خود حشره‌ی مرده و مو پیدا کرد.   هفته‌ی گذشته، گوشی وان پلاس ۱۲ با مشخصات بسیار خوبی رونمایی شد. در حالی که انتظار می‌رود گوشی‌های تازه معرفی‌شده با برخی از باگ‌های نرم افزاری همراه باشند، گوشی وان پلاس ۱۲ به معنای واقعی کلمه در بدنه‌ی […]

کاربر بدشانس چینی در زیر چسب گوشی وان‌پلاس ۱۲ خود حشره‌ی مرده و مو پیدا کرد.

 

هفته‌ی گذشته، گوشی وان پلاس ۱۲ با مشخصات بسیار خوبی رونمایی شد. در حالی که انتظار می‌رود گوشی‌های تازه معرفی‌شده با برخی از باگ‌های نرم افزاری همراه باشند، گوشی وان پلاس ۱۲ به معنای واقعی کلمه در بدنه‌ی خود باگ (حشره) دارد.

 

یکی از خریداران این گوشی پرچم‌دار با انتشار پستی در شبکه‌ی اجتماعی ویبو، به وجود حشره‌ی مرده در زیر چسب گوشی و نیز وجود مویی در زیر شیشه اشاره‌ می‌کند.

 

پیدا شدن مو و حشره زیر شیشه گوشی گرانقیمت

حشره‌ی مرده در زیر چسب گوشی پرچم‌دار وان‌پلاس ۱۲

مسلماً وقوع چنین اتفاقی بسیار عجیب به نظر می‌رسد؛ زیرا گوشی‌ها در محیط‌های تمیز و مناسب مونتاژ می‌شوند تا از بروز پدیده‌های این‌چنینی جلوگیری شود.

 

یافتن مواد زائدی مانند مو و حشره در زیر شیشه‌ی گوشی وضعیتی نگران‌کننده است اما بعید به نظر می‌رسد که چنین پدیده‌ای به‌طور گسترده رخ داده باشد.

 

پیدا شدن مو و حشره زیر شیشه گوشی گرانقیمت

وجود مو در زیر شیشه‌ی وان پلاس ۱۲

وجود شکاف در زیر شیشه‌ی سطح پشتی وان‌پلاس ۱۲ به‌طور گسترده‌ای گزارش شده است. بعضی از کاربران متوجه شده‌اند که شکاف‌هایی بین شیشه و ماژول دوربین وجود دارد؛ همچنین از وجود چسب‌های اضافی باقی‌مانده از زمان مونتاژ اعلام نارضایتی کرده‌اند.

 

وان‌پلاس ۱۲ فعلاً به بازار چین محدود شده‌ است؛ اما به‌زودی برای بازارهای جهانی عرضه می‌شود.

 

می‌توان امیدوار بود که این مشکلات قبل از عرضه‌ی جهانی برطرف شوند. هنوز اطلاعات دقیقی در مورد قیمت گوشی مورد بحث در بازارهای جهانی منتشر نشده است.

زومیت

+