هکر‌های چینی مراکز زیرساخت آمریکا را زیر و رو کردند
هکر‌های چینی مراکز زیرساخت آمریکا را زیر و رو کردند

ایسنا نوشت: در گزارش روزنامه «واشنگتن‌پست» به نقل از مقامات و مدیران صنعتی ایالات متحده آمده است: ارتش چین در حال گسترش توان خود برای ایجاد اختلال در زیرساخت‌های کلیدی آمریکاست، از جمله شبکه‌های برق، آب، ارتباطات و حمل‌ونقل. از میان نهادهای هدف گرفته‌شده می‌توان به تأسیسات آب در هاوایی، یک بندر بزرگ در ساحل […]

- هکر‌های چینی مراکز زیرساخت آمریکا را زیر و رو کردند

ایسنا نوشت: در گزارش روزنامه «واشنگتن‌پست» به نقل از مقامات و مدیران صنعتی ایالات متحده آمده است: ارتش چین در حال گسترش توان خود برای ایجاد اختلال در زیرساخت‌های کلیدی آمریکاست، از جمله شبکه‌های برق، آب، ارتباطات و حمل‌ونقل.

از میان نهادهای هدف گرفته‌شده می‌توان به تأسیسات آب در هاوایی، یک بندر بزرگ در ساحل غربی آمریکا، یک خط لوله انتقال نفت و گاز، یک اپراتور برق در ایالت تگزاس و شرکت‌های مخابراتی در گوآم اشاره کرد.

مقامات آمریکایی مدعی هستند که این کارزار حمله سایبری به هیچ یک از عملکردهای حیاتی و حساس آمریکایی آسیبی وارد نکرده است.

بااین‌وجود، مقامات آمریکایی در گفت‌وگو با واشنگتن‌پست مدعی شدند که توجه به هاوایی که میزبان ناوگان اقیانوس آرام آمریکاست، و همچنین حمله به دست‌کم یک بندر و مراکز تدارکاتی نشان از آن دارد که ارتش چین می‌خواهد توان ایالات متحده برای اعزام نیروهایش در صورت حمله به تایوان را کاهش دهد.

منبع: اطلاعات انلاین