مهدی پیر جهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در خصوص شرایط تمریناتش اظهار داشت: شرایط نسبتاً خوبی دارم و می‌کوشم مسیری که یک بار در گذشته رفته ام را دوباره تکرار کنم تا برای دومین بار در طول زندگی حرفه‌ای خودم بتوانم کسب سهمیه المپیک کنم. پس از آن هم […]

 

پیر جهان: امیدوارم بتوانم کسب سهمیه المپیک کنم

مهدی پیر جهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در خصوص شرایط تمریناتش اظهار داشت: شرایط نسبتاً خوبی دارم و می‌کوشم مسیری که یک بار در گذشته رفته ام را دوباره تکرار کنم تا برای دومین بار در طول زندگی حرفه‌ای خودم بتوانم کسب سهمیه المپیک کنم. پس از آن هم با انجام تمرینات منجسم و برنامه ریزی مناسب سعی دارم به جایگاه خوبی در المپیک برسم. در حال حاضر زیر نظر مربی صربستانی خودم تمرین می‌کنم. خداراشکر تیم خوبی در کنارم حضور دارند و می‌کوشم که بتوانم مانند گذشته موانع سختی که جلوی پایم هستند را بدون مشکل پشت سر بگذارم.

وی ادامه داد: سعی دارم رکورد‌های خوبی را در تمریناتم به ثبت برسانم تا همین امر منجر شود هم رکورد‌های خوبی را در رقابت‌هایم بر جای بگذارم و هم مصمم و با انگیزه‌تر به درخشش در مسابقات پیش رو فکر کنم.

ملی پوش دوومیدانی در پاسخ به این سوال که آیا اردوی برون مرزی در دستور کارش دارد یا خیر، گفت: فعلا اردوی برون مرزی مدنظر ندارم و در ایران و شهر تبریز به تمریناتم ادامه می‌دهم. مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا به میزبانی ایران تنها رقابت‌های پیش رویی است که تمام هدف و تلاشم این است تا بتوانم بهترین نتیجه را در آن به دست بیاورم. می‌خواهم بار دیگر در این مسابقات خودم را محک بزنم تا برای رقابت‌های سخت‌تر از لحاظ فرم بدنی در وضعیت خوبی قرار داشته باشم.

پیرجهان با ابراز خرسندی از بازگشت دوباره مبینی به فدراسیون دوومیدانی گفت: واقعا از بازگشت دوباره مهدی مبینی به فدراسیون دوومیدانی خیلی خوشحالم و مطمئنم در این موقعیت حساس می‌تواند بهترین کمک‌ها را به جامعه دوومیدانی داشته باشد. او یک فرد فرهیخته و زبده‌ای محسوب می‌شود و امیدوارم با کمک تمام ورزشکاران و همدلی سایر ارکان فدراسیون بتوانیم در این مسیر سختی که پیش رویمان است سربلند بیرون بیاییم. در جلسات اخیر صحبت‌هایی را با مهدی مبینی داشتیم و به نتایج خوبی هم منجر شد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا